افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری خودرو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری خودرو

  • کد خبر : 10114
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری خودرو

رئیس اتحادیه باتری سازان کشور از افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری با توجه به افزایش قیمت ارز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، تقی علی اکبری گفت: افزایش قیمت ارز کاملا بر قیمت باتری تاثیر گذار بوده و موجب افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری شده است اما متاسفانه علی رغم تاثیر مستقیم نرخ ارز بر قیمت باتری در روند کاهشی قیمت ارز شاهد کاهش قیمت باتری از سوی کارخانجات نیستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه اینکه ۹۰ درصد مواد اولیه تولید باتری در داخل تامین می شود چرا قیمت باتری ۸۰ درصد افزایش داشته، بیان کرد: افزایش قیمت ها از سوی کارخانجات تولیدی صورت گرفته لذا پاسخ این سوال را می بایست کارخانجات بدهند و بنده اطلاعی از این موضوع ندارم.
رئیس اتحادیه باتری سازان کشور درباره رعایت استانداردهای لازم در تولید باتری های داخلی گفت: تمام باتری های تولید داخل از استانداردهای لازم برخوردار بوده و دارای حداقل یک سال گارانتی هستند.
علی اکبری در پاسخ به این سوال که به منظور جلوگیری از خرید باتری های تقلبی، مردم هنگام خرید باید به چه مواردی توجه کنند، گفت: باتری تقلبی در کشور وجود ندارد و تعداد محدودی از باتری هایی که به صورت قاچاق از خارج وارد شده اند و ممکن است در گمرک رسوب کرده باشند کیفیت لازم را نداشته اما باتری های تولید داخل از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.
رئیس اتحادیه باتری سازان کشور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که این روزها در اتحادیه باتری سازان با آن مواجهه هستیم، عدم صدور فاکتور از سوی کارخانه تولیدکننده باتری اصفهان است که قیمت باتری را در سیستم ثبت می کند اما برای مشتری فاکتور صادر نمی کند که دلیل آن نیز مشخص نیست.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10114

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰