زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است

  • کد خبر : 10238
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در بازدید از شرکت زامیاد از نزدیک در جریان روند تولید محصولات این شرکت و تلاش برای تحقق شعار جهش تولید قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از ارتباطات زامیاد، عزت الله اکبری علاوه بر بازدید، در نشستی با بهروز غفاری، مدیرعامل و نیز اعضای هیات مدیره شرکت زامیاد ضمن مثبت دانستن روند فعالیت های این شرکت در یکسال اخیر، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه افزایش تیراژ تولید، توسعه سبد محصول و نیز افزایش کیفی محصولات در زامیاد موجب شده است تا شاهد رشد کمی و کیفی تولید خودرو در بخش خودروهای تجاری باشیم.
اکبری با بیان اینکه شرکت زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است، افزود: تمرکز بر افزایش داخلی سازی و نیز توجه به ارتقاء کیفی قطعات از جمله موارد مهم و ضروری مورد توجه در صنعت خودروسازی کشور است و شرکت زامیاد با بهره مندی از پتانسیل و توانمندی فنی بالای مجموعه خود، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده است.
 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید خود از خط تولید محصولات مسافری این شرکت، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از فناوری جدید و بومی را یکی از برنامه ها و اولویت های اصلی قوای مجریه و مقننه دانست و افزود: به دنبال تحقق استراتژی تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با استفاده از توان داخلی هستیم و شرکت زامیاد به لحاظ داشتن توانمندی و دانش فنی بالا در حوزه تولید و عرضه محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین به خصوص حوزه حمل و نقل عمومی می تواند نقش مهم و راهبردی را به منظور تحقق این امر مهم ایفا کند.
اکبری همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به شعار سال “جهش تولید” باید تمرکز تولید را به سمت داخلی سازی و حمایت از توان داخلی متخصصان پیش ببریم. ضمن اینکه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در این راستا، آماده شنیدن مشکلات و موانع بخش تولید و پیگیری برای حل آنها است.
گفتنی است، در این نشست، غفاری مدیرعامل شرکت زامیاد به تشریح برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید در سال جاری و تحقق شعار “جهش تولید” پرداخت.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10238

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰