جیلی به جرگه شاسی‌بلندهای کوپه پیوست - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

جیلی به جرگه شاسی‌بلندهای کوپه پیوست

  • کد خبر : 10305
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
جیلی به جرگه شاسی‌بلندهای کوپه پیوست

خودروسازی جیلی که حدود ۶ماه قبل تصاویر و اطلاعات مربوط به اولین شاسی‌بلند کوپه خود را با کد FY11 منتشر کرده بود، اکنون به‌صورت رسمی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آن رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، خودروسازی جیلی که حدود ۶ماه قبل تصاویر و اطلاعات مربوط به اولین شاسی‌بلند کوپه خود را با کد FY11 منتشر کرده بود، اکنون به‌صورت رسمی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آن رونمایی کرد.
این اولین شاسی‌بلند کوپه برند جیلی است که براساس پلت‌فرم ماژولار CMA طراحی شده و درواقع این یک برداشت چینی از ولوو XC40 و مدل‌های پرچم‌دار Lynk & Co (هر دو از زیرمجموعه‌های جیلی) به حساب می‌آید. قوای محرکه جیلی‌کوپه در حالت استاندارد ۲لیتری توربوشارژ با ۲۳۵اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰‌نیوتون‌متر گشتاور است.
جعبه‌دنده نیز ۸سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است و صفر تا یک‌صد کیلومتر را در ۶٫۸ ثانیه می‌پیماید. یک نسخه سبک‌تر ۱٫۵‌لیتری سه‌سیلندر ۱۷۴‌اسب‌بخاری با جعبه‌دنده ۷‌سرعته نیز در دسترس خواهد بود. نکته جالب درباره مدل دوم؛ قابلیت هیبرید ملایم آن به‌لطف موتور برقی ۴۸‌ولتی است که قدرت نهایی را تا ۱۸۸‌اسب‌بخار افزایش می‌دهد. نسخه پلاگین-هیبرید این خودرو به‌صورت ترکیبی می‌تواند تا ۲۵۵‌اسب‌بخار قدرت و ۴۱۵‌نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10305

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰