آغاز به کار سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

آغاز به کار سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

  • کد خبر : 10326
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
آغاز به کار سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۱ ، دو مرکز تعویض پلاک اتحاد در شرق تهران و تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد تهران با تمام ظرفیت صرفا با اخذ نوبت از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به مراجعین خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سرهنگ “علی محمدی” رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: برابر تدبیر سردار  رییس پلیس راهور ناجا طرح نوبت دهی اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۹ با ظرفیت یک سالن از هرکدام از دومرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و تعویض پلاک میثم در غرب تهران بصورت آزمایشی آغاز شد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود:  این طرح که بمنظور جلوگیری از تجمع در مراکز شماره گذاری و تسهیل در ارائه خدمات طراحی گردیده ، از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۱ ، در دو مرکز تعویض پلاک اتحاد در شرق تهران و تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد تهران با تمام ظرفیت صرفا با اخذ نوبت از سامانه نوبت دهی  nobatdehi.epolice.ir و سایت راهور۱۲۰ به مراجعین خدمات رسانی خواهند نمود.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: مرکز چیتگر ، باقرشهر و بخشی از ظرفیت مرکز میثم و خاوران فعلا بصورت حضوری خدمات رسانی می نمایند که بزودی کل مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران و مراکز استانها با اخذ نوبت دهی اینترنتی خدمات رسانی خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کلیه مراکز ، هم حضوری و هم اینترنتی خدمات رسانی میکنند، ضمناً درب ورودی به مراکز برای مراجعین اینترنتی ، بصورت جداگانه تعبیه شده و حتماً از ورودی مربوطه وارد مرکز شماره گذاری بشوند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10326

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰