برقراری مجدد پروازهای آلمان و ترکیه از سپتامبر/ هما پروازهای ایتالیا و اسپانیا را برقرار کرد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

برقراری مجدد پروازهای آلمان و ترکیه از سپتامبر/ هما پروازهای ایتالیا و اسپانیا را برقرار کرد

  • کد خبر : 10328
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
برقراری مجدد پروازهای آلمان و ترکیه از سپتامبر/ هما پروازهای ایتالیا و اسپانیا را برقرار کرد

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری است تا پروازهای آلمان را راه‌‌اندازی کند و از ابتدای سپتامبر پروازهای ایران-آلمان توسط ایرلاین حامل پرچم کشورمان، دایر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خوپروهای تجاری (سیونا)، مقصود اسعدی ‌سامانی – دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، درباره آخرین وضعیت پروازهای خارجی شرکت‌های هواپیمایی داخلی‌ و پروازهای بین‌المللی کشورمان اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین اعلام کرده است که از ابتدای سپتامبر پروازهای خود را به ایران دایر می‌کند و طبیعتاً وقتی پروازهای ترکیش ایرلاین دایر شود پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به ترکیه هم برقرار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ترکیش ایرلاین مجوز پرواز به ایران را از سازمان هواپیمایی ایران گرفته است، اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی داخلی منتظر تأیید سازمان هواپیمایی ترکیه و دولت ترکیه برای انجام پروازها به این کشور هستند.
* پروازهای ایتالیا و اسپانیا توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی برقرار شد
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای اسپانیا را برقرار کرده است و پروازهای ایتالیا نیز از ۲۵ مرداد عملیاتی شده است.
* راه‌اندازی پروازهای ایران-آلمان از ابتدای سپتامبر
اسعدی‌سامانی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین در حال پیگیری است تا پروازهای آلمان را راه‌‌اندازی کند و از ابتدای سپتامبر پروازهای آلمان نیز دایر خواهد شد.
وی درباره پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بیان کرد: در حال حاضر پروازهای دوبی برقرار است، همچنین پروازهای دوحه و قطر نیز از ایران برقرار است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره احتمال توقف پروازها به امارات به دلیل توافق‌ امارات و رژیم صهیونیستی گفت:‌ فعلاً چیزی در این باره به شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام نشده است.
به گزارش فارس، روز ۱۹ مرداد بود که تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی گفت: شرکت ایران‌ایر مجوز پرواز آلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته است و منتظر اعلام کشور آلمان هستیم که به ما مجوز دهد و به محض این که وزارت بهداشت آلمان اجازه داد، هما این پرواز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برقرار می‌کند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10328

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰