جگوار ماشین الکتریکی کوچک می سازد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

جگوار ماشین الکتریکی کوچک می سازد

  • کد خبر : 10478
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
جگوار ماشین الکتریکی کوچک می سازد

براساس گزارش‌ها، مدیر جدید جگوار در فکر حذف ماشین‌های بنزینی و دیزل از محصولات کارخانه و تبدیل این شرکت به یک خودروساز الکتریکی است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بزرگترین خودروساز بریتانیا به تازگی تیری بولوره (Thierry Bollore)، مدیر پیشین رنو را استخدام کرده و او قرار است به زودی سکان هدایت شرکت را در دست گیرد.
هفته‌نامه انگلیسی اتواکسپرس در گزارشی نوشته که یکی از ایده‌های آقای بولوره تبدیل جگوار به خودروسازی الکتریکی است که بتواند با تسلا و پلستار، زیرمجموعه الکتریکی ولوو، رقابت کند.
یکی از مدیران ارشد جگوار به اتواکسپرس گفته که این شرکت با علاقه‌ای زیاد ساخت یک مدل جدید الکتریکی کوچک را بررسی می‌کند. این ماشین که ترکیبی از یک شاسی‌بلند و یک هچ‌بک است با تسلا مدل ۳ و پلستار ۲ رقابت خواهد کرد.
در حال حاضر جگوار یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام آی-پیس (I-Pace) در محصولاتش دارد و به زودی مدلی الکتریکی از لوکس‌ترین سدان خود را هم به بازار عرضه خواهد کرد.
در صورت اجرای برنامه‌های مدیر جدید، احتمال دارد تولید یکی از مدل‌های سدان شرکت به نام XE متوقف شود. فروش این مدل در سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10478

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰