۲هزار دنا پلاس توربو اتوماتیک در انتظار قیمت‌گذاری برای تحویل - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

۲هزار دنا پلاس توربو اتوماتیک در انتظار قیمت‌گذاری برای تحویل

  • کد خبر : 10481
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۱
۲هزار دنا پلاس توربو اتوماتیک در انتظار قیمت‌گذاری برای تحویل

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: بیش از ۲ هزار دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک تولید شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا قیمت گذاری شود، به مردم تحویل می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فرشاد مقیمی درباره دلایل عدم تحویل خودروهایی که مردم در طرح مشارکت ایران خودرو در سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند،‌ اظهار داشت: یکسری از خودروهایی که هنوز تحویل نشده‌اند دیگر امکان تولید آنها در کشور وجود ندارد و نمی‌توان تولید و تحویل داد.
مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به این سوال که برخی از خودروهای تحویل داده نشده از آن سال متعلق به دنا پلاس توربو اتوماتیک است یعنی دیگر امکان در کشور نیست، ادامه داد: دنا پلاس توربو اتوماتیک از خودروهایی تحویل داده نشده سال ۹۷ نیست. بیش از ۲ هزار دستگاه دنا تولید شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا پلاس توربو اتوماتیک قیمت گذاری شود، به مردم تحویل می‌دهیم.
مقیمی افزود: دنا پلاس توربو اتوماتیک جزو خودروهایی است که قیمت ندارد و تحویل ۲ هزار از این خودرو جزو تعهدات سال ۹۹ خواهد بود.
وی با بیان اینکه با یک رژیمی تعهدات سال‌های گذشته را تحویل می‌دهیم، گفت: حدود ۱۷۸ هزار تعهد معوق داشتیم که نتوانسته بودیم آنها را تحویل دهیم،‌ تا به امروز به تدریج این سفارشات را تحویل داده‌ایم و رسیده‌ایم به تحویل خودرو به افرادی که برای خرید چند خودرو ثبت نام کرده‌اند.
مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: در مردادماه ۴۱ هزار خودرو را تجاری کرده‌ایم و تا پایان متعهد هستیم که ۵۰۰ هزار خودرو را تحویل بازار دهیم.
وی ادامه داد:‌ تا به امروز ۱۹۰ هزار خودرو تولید کرده‌ایم که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ هزار دستگاه افزایش تولید داشته‌ایم.
مقیمی درباره خودروهای کف کارخانه که معطل تامین قطعه هستند یا نقص دارند، گفت: هفته گذشته که تعطیلات تابستانه بود ۲۶ هزار و ۸۷۱ خودرو که کف پارکینگ بود را توانستیم تجاری کنیم و تا تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی این آهنگ ادامه خواهد داشت تا تیراژ خودروهای کف پارکینگ به حداقل برسد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10481

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰