تویوتا لندکروزر به پایان خط رسید؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

تویوتا لندکروزر به پایان خط رسید؟

  • کد خبر : 11431
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
تویوتا لندکروزر به پایان خط رسید؟

دیروز خبر بدی برای طرفداران تویوتا و عاشقان خودروهای شاسی بلند داریم. ظاهرا این خودروساز ژاپنی به زودی تولید تویویتا لندکروزر را متوقف خواهد کرد. البته این خبر هنوز توسط تویوتا تأیید نشده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سایت موتور اتوریتی با اشاره به یک پست حالا حذف شده در سایت IH8MUD که اخبار و حواشی مربوط به لندکروزر را پوشش می‌دهد، این خبر را منتشر کرد. براساس این گزارش، تویوتا تولید لندکروزر را پس از سال ۲۰۲۱ متوقف خواهد کرد، در حالی که لکسوس LX همچنان تولید خواهد شد، اما در آن به جای موتور ۵.۷ لیتری V8 از موتور توربو V6 استفاده می‌شود.

تویوتا لندکروزر به مرگ نزدیک می‌شود
موتور اتوریتی همچنین گفته یکی از نمایندگی‌های تویوتا این شایعه را تأیید کرده‌ و گفته است: امکان بازگشت آن وجود ندارد و تویوتا لندکروزر فعلا کاملا مُرده است. این منبع به دلایل مشخصی درخواست کرده تا نامش فاش نشود.
این منبع همچنین گفته نسخه لندکروزر هریتیج ادیشن برای مدل ۲۰۲۱ با سه ردیف صندلی بازخواهد گشت. این لندکروزر خاص، سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو شیکاگو برای مدل ۲۰۲۰ معرفی شد، و قیمتی معادل ۸۰ هزار دلار خواهد داشت.
در حالی که این شایعه هنوز توسط تویوتا تأیید نشده است، اما با توجه به سن لندکروزر خیلی دور از ذهن نیست. نسل کنونی J200 از سال ۲۰۰۷ تاکنون تولید شده، و هیچ گزارشی مبنی بر معرفی جانشینی برای آن منتشر نشده است. این مدل فقط چندین بار فیس‌لیفت شد تا سبک طراحی آن برای بازار مدل‌های شاسی بلند جذابیت و تازگی داشته باشد.
تا چند ماه آینده صحت و درستی این گزارش مشخص خواهد شد، اما امیدواریم این خبر درباره این مدل نمادین و پرطرفدار اشتباه باشد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11431

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰