آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارایه می‌کند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارایه می‌کند

  • کد خبر : 11441
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارایه می‌کند

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال،‌ تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، کیوان وزیری، مدیرعامل آپکو، از آغاز همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف برای تجهیز خودروها نیز خبر داد و  افزود: به تازگی یکی از خودروهای صنایع دفاعی را تجهیز کرده ایم و به دنبال عقد تفاهم نامه و قرارداد برای تجهیز خودروهای مرتبط با این سازمان هستیم.
وی ادامه داد: توسعه همکاری با نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو برای ارایه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، از جمله طرح های آپکو است. این درحالی است که ‌آپکو هم اکنون ۴۰ نمایندگی مجاز ایران خودرو درحال همکاری است. 
مدیرعامل آپکو تصریح کرد: برنامه های میان مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا با ارایه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان،‌ دست واسطه گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه کنیم. تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامه های آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی مانند خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارد. 
وی افزود: برای توسعه بازار محصولات آپشنال،‌ به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم. 
وزیری با تاکید بر لزوم دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو افزود: ایمنی و رفاه مشتریان،‌ از الزامات مهم آپکو در ارایه خدمات است و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارایه می‌شود. 
وی افزود: نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری مانند دزدگیر، سنسور و دوربین و قطعات تزییناتی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو توسط شرکت آپکو انجام می‌شود.
وزیری درباره درگاه های موجود برای خرید قطعه از آپکو گفت: مشتریان می توانند از طریق سایت اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام کنند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو نیز دریافت کننده نظرات و انتقادات مصرف کنندگان از خدمات آپکو است. 
وی تصریح کرد:‌ تمامی دیدگاه‌ها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه ریزی می‌شود. 
وی در پایان گفت: اقدامات لازم در خصوص ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام است تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایت‌مندی مشتریان فراهم شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11441

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰