خطوط هوایی آمریکا به زودی پروازهای بوئینگ مکس ۷۳۷ را از سر می‌گیرد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

خطوط هوایی آمریکا به زودی پروازهای بوئینگ مکس ۷۳۷ را از سر می‌گیرد

  • کد خبر : 11516
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
خطوط هوایی آمریکا به زودی پروازهای بوئینگ مکس ۷۳۷ را از سر می‌گیرد

شرکت هواپیمایی “امریکن ایرلاینز” قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی پروازهای هواپیمای مسافربری بوئینگ مکس ۷۳۷ را برای اولین بار از زمان زمین گیر شدن این هواپیما در مارس ۲۰۱۹ از سر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که شرکت هواپیمایی “امریکن ایرلاینز” قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی پروازهای هواپیمای مسافربری بوئینگ مکس 737 را برای اولین بار از زمان زمین گیر شدن این هواپیما در مارس 2019 از سر بگیرد.
در این گزارش آمده است: هواپیمای مکس 737 از 29 دسامبر تا 4 ژانویه یک بار در روز در مسیر پروازی میامی-نیویورک به پرواز درخواهد آمد.
بر اساس این گزارش، این شرکت هواپیمایی برای بازگشت مکس به ناوگان هوایی خود یک “رویکرد مرحله ای” را در پیش خواهد گرفت از جمله اینکه پرواز میامی-نیویورک را از 4 ژانویه تمدید خواهد کرد.
خطوط هوایی امریکن ایرلاینز به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.
این در حالی است که آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که هواپیمای بوئینگ مکس 737 برای پرواز ایمن است و اعلام کرد که این هواپیمای زمینگیر شده می تواند قبل از پایان سال 2020 به آسمان این منطقه بازگردد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11516

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰