معرفی ادتیو جدید «شورون» برای حل مشکل احتراق در سرعت پایین - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6
فناوری جدید آمریکایی برای محافظت از موتور در زمان استارت

معرفی ادتیو جدید «شورون» برای حل مشکل احتراق در سرعت پایین

  • کد خبر : 11608
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
معرفی ادتیو جدید «شورون» برای حل مشکل احتراق در سرعت پایین

جدیدترین محصول شورون‌اورونیت، تمام خدمات مربوط به‌حفاظت از موتور خودرو در برابر احتراق در سرعت پایین «LSPI» را در قالب یک بسته ادتیو ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این شرکت اخیرا بسته OLOA 54530 را به ‌بازار معرفی کرده که یک محصول نوآورانه در بین ادیتوهای سری mid-SAPS به‌حساب می‌آید و با انواع سیستم‌های پیش‌گیری از مشکل در موتورهای دیزلی و بنزینی مدرن سازگاری دارد و به ‌محافظت در برابر احتراق با سرعت پایین (LSPI) کمک می‌کند.
احتراق در سرعت پایین سبب ایجاد سایش شدید قطعات داخلی موتور خودرو می‌شود و خودروسازان همواره با کمک متخصصان تولید روانکار به‌دنبال کاهش  آسیب‌های ناشی از احتراق موتور در سرعت‌های پایین و کاستن از فرسایش موتور هستند. این درحالی است که طی سال‌های اخیر و با ورود فناوری استارت-‌استاپ به‌صنعت خودرو،‌ موتور این دسته از خودروها درمعرض آسیب بیشتری از نظر سایش به‌دلیل احتراق در سرعت پایین و روشن و خاموش شدن مکرر قرار دارد. مشکلی که گویا متخصصان شورون برای حل آن دست به ابداع زده‌اند و پکیج جدیدی از ادتیوهای مورد استفاده در روغن‌های موتوری را روانه بازار کرده‌اند. 
تری کراسبی، معاون مدیر شرکت شورون اورونیت گفت: «با عرضه منطقی، تدارکات ساده و اتخاذ روش‌هایی آسان برای رفع نیاز مشتری می‌توانیم به‌مشتریان کمک کنیم تا نیازشان به‌روغن‌موتور را برآورده کنند.»
پکیج OLOA 54530 پاسخگوی جدیدترین مشخصات ارائه‌شده در صنعت‌خودرو از جمله ACEA C2/C3، API SP، BMW LL-04، Daimler MB 228.51، MB 229.52 و Opel Vauxhall 0401547 است.
به‌دلیل تقاضا برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها، تولیدکنندگان خودروهای سواری درحال طراحی موتورهای جدید و متفاوتی هستند که چگالی قدرت بالاتر و کارایی بهتری را ارائه می‌دهند. 
به‌همین دلیل، این موتورها مستعد وقوع LSPI نیز هستند. جدیدترین محصول شورون اورونیت، تمام این مسائل را درقالب یک بسته افزودنی رفع می‌کند.
پاتریس استویگ، مدیر خط تولید منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه شورون اورونیت نیز درباره این پکیج جدید گفت: «OLOA 54530 نیازهای روز خودروسازان را با مزیت صرفه‌جویی در مصرف سوخت، محافظت در برابر LSPI و افزایش فواصل تخلیه برآورده می‌کند. مشتریان ما قدردان این مزایا و بسیاری از مزایای عملکردی دیگر از جمله محافظت عالی در برابر سایش، تمیزی پیستون، کاهش لجن و کنترل اکسیداسیون خواهند بود.»
پکیج OLOA 54530 یکی از معدود محصولاتی است که با درنظر گرفتن انعطاف‌پذیری ایجادشده و استفاده از آن با طیف گسترده‌ای از روغن‌های پایه گروه III تایید شده است و بندهای متعدد OEM را برآورده می‌کند. 
شرکت شورون اورونیت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های شیمیایی و بازاریاب پیشرو در زمینه تولید مواد افزودنی سوخت و روانکار در سطح جهان شناخته می‌شود و دفتر مرکزی این شرکت در سن‌رامون کالیفرنیاست.
همچنین شورون اورونیت دارای دفاتر منطقه‌ای در هوستون (منطقه آمریکا)، پاریس (منطقه اروپا، آفریقا و منطقه خاورمیانه) و سنگاپور (منطقه آسیا و اقیانوسیه) است و سایت‌های تولیدی در لوئیزیانا ایالات‌متحده آمریکا، گونفرویل فرانسه، سنگاپور و مائو برزیل را نیز اداره می‌کند.
یک کارخانه بلندینگ و حمل‌ونقل در اومازاکی ژاپن و مراکز فناوری در ایالات‌متحده، فرانسه، هلند، ژاپن، چین و منافعی در شرکت‌های تولید افزودنی در نقاط دیگری از جمله هند را نیز می‌توان از دارایی‌های این شرکت به‌حساب آورد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11608

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰