هنگتیان L۴۶۰۰؛ کپی کامل لندکروزر تویوتا در چین! - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

هنگتیان L۴۶۰۰؛ کپی کامل لندکروزر تویوتا در چین!

  • کد خبر : 11619
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
هنگتیان L۴۶۰۰؛ کپی کامل لندکروزر تویوتا در چین!

هنگتیان اوتو نام یک کمپانی تولیدکننده خودرو در کشور چین است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شهر سویژو قرار دارد. آنچه که مورد جلب نظر در رابطه با این برند گمنام می شود؛ کپی لندکروزر سری ۲۰۰ تویوتا است که با نام هنگتیان L۴۶۰۰ در خیابان های چین تردد دارد!

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این یک کپی کامل از لندکروزر تویوتا است با این تفاوت که از منظر ابعاد، محصول کپی مقداری طولانی تر، پهن تر و کوتاه تر شده است.
ال۴۶۰۰ برابر با ۵۰۸۹ میلیمتر در طول، ۲۰۲۶ میلیمتر در عرض و ۱۸۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. در حالیکه این اعداد برای  لندکروزر برابر با: ۴۹۹۰ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۹۴۵ میلیمتر در ارتفاع خواهد بود.
در بخش پیشرانه از نمونه چینی ۸ سیلندر ۴٫۶ لیتری با ۲۸۶ اسب بخار خروجی استفاده شده که البته به هیچ عنوان قابل مقایسه با موتور استاندارد ۵٫۷ لیتری لندکروزر با ۳۸۱ اسب بخار خروجی، نخواهد بود.
در قسمت داخل کابین، آنچه که کپی کار چینی تدارک دیده به مراتب لوکس تر از نسخه اصلی تویوتا به نظر می رسد! و البته تا حدودی به الگوی لکسس ال اکس شباهت دارد. تریم چوب، چرم دو رنگ و نمایشگر لمسی بزرگ در مرکز کنسول از جذابیت های ال۴۶۰۰ محسوب می شود.
قیمت این خودرو در چین حدود ۳۸ هزار دلار است و اینجا باید اشاره ای نیز به برچسب قیمت ۸۵ هزار دلاری لندکروزری داشته باشیم که ال۴۶۰۰ از آن کپی شده است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11619

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰