رسوب یک ساله چرخ و محور قطار در گمرک شگفت‌انگیز است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

رسوب یک ساله چرخ و محور قطار در گمرک شگفت‌انگیز است

  • کد خبر : 11621
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
رسوب یک ساله چرخ و محور قطار در گمرک شگفت‌انگیز است

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ در شرایطی که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مصوبات ستاد اقتصادی کشور بر این استوار است که هیچ یک از نهادهای تولید در گمرکات نماند، شگفت‌انگیز است که چرخ و محور واگن، یک سال در گمرک رسوب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم ورود ۱۲۲ دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه ریلی، اظهار داشت: در سالی هستیم که مقام معظم رهبری حکیمانه امسال را سال جهش تولید نام‌گذاری کردند.
وی افزود: ما در مقابل تهاجم دشمن و جنگ اقتصادی قرار داریم، بنابراین باید در جهت برداشتن موانع تولید اهتمام ویژه داشته باشیم.
اسلامی اظهار داشت: در شرایط کنونی و دوران پرالتهاب ماه‌های گذشته باید به این موضوع توجه داشت که به رویه‌ها توجه خاص داشته باشیم، زمانی که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مصوبات ستاد اقتصادی بر این استوار است که هیچ یک از نهادهای تولید در گمرکات نماند، شگفت انگیز است که چرخ و محور واگن یک سال در گمرک می‌ماند.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: البته امسال در تولید چرخ و محور واگن خودکفا شده‌ایم و در تولید ترمز واگن هم ۱۰۰درصد به خودکفایی رسیده‌ایم.
اسلامی افزود: در فرایند خصوصی‌سازی مواجه با اقداماتی هستیم، هنوز برخی کارخانجات بزرگ ما از این نابسامانی‌ها در رنج است.
وی بیان کرد: در ستاد ملی کرونا موضوع وام شرکت‌های ریلی مصوب و دنبال شد و از بانک ملت می‌خواهیم در پرداخت تسهیلات حمایتی به شرکت‌های ریلی شرایط را تسهیل کنند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تجهیز، نوسازی و روزآمدسازی در بخش ناوگان ریلی، گفت: در بخش زیرساخت از ظرفیت تولید ملی بهره‌مند بوده‌ایم، برای اولین بار است که در سال جاری زیرساخت ریلی را توسعه می‌دهیم و در کنار آن نیروی انسانی به عنوان بالاترین ارزش ما در شرکت راه‌آهن در قالب سامانه‌ای اطلاعات آنها بررسی می‌شود تا سازمانی هوشمند و کارآمد در راه‌آهن داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11621

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰