قیمت خودرو باز هم کاهش یافت/ بازار همچنان راکد است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

قیمت خودرو باز هم کاهش یافت/ بازار همچنان راکد است

  • کد خبر : 13165
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
قیمت خودرو باز هم کاهش یافت/ بازار همچنان راکد است

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: طی چند روز گذشته به دلیل کاهش نرخ دلار، قیمت ها در بازار خودرو کاهشی شده است و هر روز شاهد ریزش قیمت ها در این بازار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، نعمت الله کاشانی نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار خودروی کشور، اظهار داشت: تا پیش از انتشار اخبار شورای رقابت در مورد فرمول جدید قیمت گذاری، نرخ‌ها در بازار خودرو شیب نزولی یافته بود؛ پس از اظهارات رئیس شورای رقابت بازار دچار هیجان شد و قیمت‌ها افزایش یافت اما مجدد پس از سه روز قیمت‌ها در بازار کاهشی شد.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: طی چند روز گذشته نیز به دلیل کاهش نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شده است و هر روز شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار هستیم. این کاهش قیمت در بخش خودروهای خارجی بسیار مشهودتر است.
وی ادامه داد: اگر نرخ دلار به همین شکل کاهش یابد، ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز ادامه می‌یابد.
کاشانی نسب با اشاره به رکود بازار تصریح کرد: با توجه به نزولی بودن قیمت‌ها، خریداران بیش از قبل نسبت به خرید خودرو تردید دارند؛ به شکلی که فروشنده در بازار وجود دارد اما خریداری نیست.
وی افزود: تا زمانی که نرخ‌ها ریزشی باشند و به ثبات نرسند، خریدار تمایلی به خرید نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=13165

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰