افزایش قیمت بلیت هواپیما و فشار آوردن به مردم - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
باز هم آسان‌ترین راه حل انتخاب شد؛

افزایش قیمت بلیت هواپیما و فشار آوردن به مردم

  • کد خبر : 13353
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
افزایش قیمت بلیت هواپیما و فشار آوردن به مردم
درست است که ایرلاین ها باتوجه به تحریم ها و شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما این وظیفه دولت و حاکمیت است که از آنان حمایت کند.

«درست است که ایرلاین ها باتوجه به تحریم ها و شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما این وظیفه دولت و حاکمیت استکه از آنان حمایت کند و نمی توان با توجیه اینکه فقط پولدارها سوار هواپیما می شوند قیمت ها را بالا برد و قشر اعظمی از جامعه رامحروم کرد

این اظهار نظر اخیر یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سیونا است. مجتبی یوسفی جزو معدودنمایندگان مجلس است که به ضرورت برخورد با گران فروشی ایرلاین ها، تاکید داردیکی از دغدغه های جدی این روزها مردم، گرانیهای افسارگسیخته ای است که هر از چندگاهی در حوزه های مختلف اتفاق می افتد. متاسفانه این روزها نیز شاهد افزایش ۱۵۰درصدی قیمت بلیط پروازها در ایامی هستیم که حتی پیک سفرها را نداریم و این افزایش قیمت واقعا جای سوال دارد

طبق گفته او، به دلیل عدم نظارت در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری شاهد این روند بوده و ما در چندینجلسه در کمیسیون عمران این موضوع را دنبال کردیم و تاکید شد که ایرلاین ها حق افزایش قیمت ندارند. اما باتوجه به شرایط موجود تنهامجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت ها برمبنای قیمت پایه برج ۳ داده شد. اما این روزها شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت ها هستیم وتوجیه آقایان این است که کف قیمت ها برداشته شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس می‌گوید،مجلس این روزها درگیر بودجه است اما ما حتما این موضوع را دنبال خواهیم کرد. درست است کهایرلاین ها باتوجه به تحریم ها و شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما این وظیفه دولت و حاکمیت است که از آنان حمایتکند. نمی توان با توجیه اینکه فقط پولدارها سوار هواپیما می شوند قیمت ها را بالا برد و قشر اعظمی از جامعه را محروم کرد.

خیلی از مردم برای انجام سفرهای کاری و یا درمانی مجبور به استفاده از هواپیما هستند و یک خانواده چهار نفره اگر قصد استفاده ازهواپیما را داشته باشد باتوجه به افزایش قیمت رخ داده باید هزینه بالایی را بپردازد. حالا نگرانی این است که در ایام پیک افزایش قیمتها چند برابر شود. سوالی هم از طرف این نماینده از وزیر راه و شهرسازی در این زمینه مطرح شده اما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت هاهمیشه آسان‌ترین مسیر که افزایش قیمت و فشار به مردم است از سوی برخی از مسئولان برگزیده می‌شود.

گزارش: فرنوش آبا

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=13353

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰