تارا با چه قیمتی وارد بازار خودرو می‌شود؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

تارا با چه قیمتی وارد بازار خودرو می‌شود؟

  • کد خبر : 14151
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
تارا با چه قیمتی وارد بازار خودرو می‌شود؟

در روزهای گذشته قیمت تارا در اسناد ارائه شده از ایران خودرو مشخص شد. با افزودن هزینه های جاری تا رسیدن خودرو به دست مصرف کننده حدود قیمت خودرو تارا را در کارخانه می توان متوجه شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خودرو تک، در محاسباتی که رسانه های مختلف ارائه دادند، دو قیمت ۲۸۹ میلیون تومان و ۳۱۰ میلیون تومان برای تارا در کارخانه ذکر شده است.
در صورتی که تارا در نهایت با این قیمت ها عرضه شود در بازار خودرو وضعیت تقریبا «تنهایی» پیدا می کند که رقیب قیمتی چندانی برای آن وجود نخواهد داشت.
قیمت تارا در میان قیمت خودرو در کارخانه رقیب ندارد و فاصله قیمت های بالاتر و پایین تر از آن به گونه ای است که وارد بازه های بودجه خرید گروه های مختلفی از متقاضیان می شود.
در میان قیمت خودروهای بازار نیز وضعیت چندان تفاوت زیادی نمی کند. یکی از خودروهایی که شاید برخی اسمش را هم نشنیده باشند، سابرینا هاچبک است که به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان عرضه می شود و بعید است در برابر تارا شانسی داشته باشد!
برلیانس H۲۳۰ اتوماتیک یکی دیگر از گزینه ها است که مدل دنده اتومات آن در بازار ۳۰۰ میلیون قیمت دارد. توقف تولید برلیانس البته یک نقطه منفی است که این خودرو را هم به مرور از دایره رقبا خارج می کند.
پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر در بازار ۲۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو می تواند برخی از متقاضیان را مجاب کند که به جای رفتن در لیست قرعه کشی و انتظار برای خرید تارا، همین خودرو ۲۰۷ را خریداری کنند.
پژو پارس اتوماتیک هم در حال حاضر در بازار ۳۰۷ میلیون تومان قیمت دارد و برتری دنده اتومات آن ممکن است بر جذابیت طراحی تارا برای برخی وسوسه انگیز باشد.
شاید اصلی ترین رقیب تارا را باید در میان خودروهای چینی بازار ایران جستجو کنیم. جک J۴ در بازار تقریبا هم قیمت تارا در کارخانه است. خودرویی که هم اطمینان فنی به نسبت خوبی در بازار ایران جلب کرده و هم طراحی جذابی دارد.
دنا پلاس دنده ای نیز یکی دیگر از خودروهایی است که قیمت بازار آن به قیمت تارا نزدیک است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=14151

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰