عملکرد آیت الله رئیسی، برنامه اتتخاباتی همه نامزدها شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

عملکرد آیت الله رئیسی، برنامه اتتخاباتی همه نامزدها شد

  • کد خبر : 14614
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
عملکرد آیت الله رئیسی، برنامه اتتخاباتی همه نامزدها شد

اولین مناظره‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز در حالی برگزار شد که شاهد کشمکش نامزدها و طفره رفتن از جوابگویی به سوال ها بودیم.

مرتضی بلوکی، کارشناس رسانه در یادداشتی نوشت: اولین مناظره‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز در حالی برگزار شد که شاهد کشمکش نامزدها و طفره رفتن از جوابگویی به سوال ها بودیم اما در دور دوم با پاسخگویی بیشتری در قبال سوالات مطرح شده روبرو شدیم. در میان مناظره‌ها و سوالاتی که مطرح شد دغدغه‌های تولید صنعت خام‌فروشی فولاد پتروشیمی منابع طبیعی و اشتغال بازگو شد و نامزدها به نوبه خود حداقل در شعار نشان دادند که می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند اما موضوع اینجاست که تولید، اشتغال و مانع زدائی که بحث اصلی تمام سوالات و جواب‌های نامزدها بود و رهبری نیز بر آن تاکید داشت. حتی کاندیداهایی که می‌دانند رأی هم نمی‌آورند باید بدانند، مردم تمام وعده و وعیدها را می‌شنوند و قضاوت می کنند؛ چه‌بسا رای ها با این سخنان جابجا شود. امیدواریم تمام وعده‌های مطرح‌شده در این مناظره و حتی قبل‌ تر که از سوی کاندیداها مطرح شده اجرایی شود اما نامزدها باید بدانند اهداف و موضوعاتی که مطرح می‌کنند نیاز به بستر اجرایی دارد که در دولتی که تحویل می گیرند بستری برای اجرای وعده ها آماده نیست و به‌لحاظ سرمایه‌گذاری خام‌فروشی در واردات ارز مشکل داریم و این کاندیداها نباید در پیشگاه مردم شعار الکی بدهند؛ بعضاً در این مناظره‌ها شاهد شعار دادن بودیم ولی به‌طور مثال آقای رئیسی به‌هیچ‌عنوان خوشبختانه شعار نداد و گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد خود در قوه قضاییه را ارائه داد که بعضی از کاندیداها حضور ایشان و سر زدن‌ها و بازدیدهای میدانی شان به کارخانه‌ها را محکوم کردند درحالی‌که همین بازدید منجر به حل مشکلات زیادی شد و به قول آقای رئیسی باید برای توسعه اقتصاد پای صحبت فعالان اقتصادی رسید. باید پرسید شما اگر در دولت بودید چرا این کار را نکردید اگر کسانی که نقد دارند به عملکرد بعضی از کاندیداها باید از عملکرد خودشان هم بتوانند دفاع کنند. همه مردم مشکلات موجود را می بینند. از کاندیداها می‌خواهیم به وعده‌های خود عمل کنند عمل به وعده‌هایی که نیاز به بستر مناسبی برای اجرا دارد؛ مردم از شعار خسته شده‌اند و بهترین قاضی هستند. امیدواریم ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با ببشترین مشارکت شاهد بهترین نتیجه و انتخاب اصلح ترین کاندیدا باشیم.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=14614

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰