پول خرید ۵۰ اتوبوس برقی تا پایان هفته تامین می‌شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

پول خرید ۵۰ اتوبوس برقی تا پایان هفته تامین می‌شود

  • کد خبر : 14712
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۸
پول خرید ۵۰ اتوبوس برقی تا پایان هفته تامین می‌شود

طبق اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تا پایان هفته جاری ۱۶۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۹ بودجه دولت به شهرداری تهران بابت خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، محمود ترفع درباره وضعیت خرید اتوبوس‌های برقی، گفت: مقرر شده است که از محل تبصره ۱۹ بودجه دولت، ۱۶۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است. درحال حاضر نامه تخصیص این مبلغ از حساب خزانه داری کل به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.
او با بیان اینکه شهرداری پیگیر کارها برای به سرانجام رسیدن خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی است، افزود: احتمالاً در هفته آینده ۱۶۰ میلیارد تومان پول به حساب شهرداری تهران واریز می‌شود.
به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه؛ پس از تخصیص این مبلغ، پول به پیمانکار برنده پرداخت خواهد شد و پیمانکار موظف است که طی زمان تعیین شده، خط اتوبوس‌های برقی فول الکتریک در مسیر میدان جمهوری به میدان بهارستان را راه اندازی کند.
فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو خرداد سال گذشته در حاشیه مراسم امضای قرارداد نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری تهران، اعلام کرده بود: در این مورد به شهرداری تهران اعلام آمادگی کردیم و تفاهماتی نیز انجام دادیم تا بتوانیم این ظرفیت را برای کشور فراهم آوریم. بخش عمده‌ای از اهداف ما این است که بتوانیم محیط زیست را به محیط زیستی سبز تبدیل کنیم که یکی از اقدامات ما در این حوزه حرکت به سمت ارتقای محصولات است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=14712

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰