تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان

  • کد خبر : 15331
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، روح الله عباس پور در گفت‌وگو با  ایسنا با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون بررسی درخواست تبصره (۱) ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاعی به کمیسیون با موضوع ناکارآمدی در سیاست‌ها و مقررات رفع تعهد ارزی و آسیب خوردن به واحدهای تولیدی و صنعتی بود.
وی افزود: دستورکار دوم نشست امروز کمیسیون، پیگیری مصوبات بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از استان مرکزی بود.
عباسپور اضافه کرد: در بازدید کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای صنعتی و معدنی مشکلات در حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات، تامین مواد اولیه، تجارت خارجی و… احصا شد.
این نماینده مجلس یادآور شد: در جلسه امروز مصوبات کمیسیون صنایع و معادن درباره بازدید میدانی از استان اراک پیگیری و تصمیمات جدیدی اتخاذ؛ به طور مثال مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع اضافه کرد: مشکلات موجود در زمینه تامین فولاد و پتروشیمی موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی یکی دیگر از نکات بررسی شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=15331

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰