قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا انجام شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا انجام شد

  • کد خبر : 15746
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا انجام شد

قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا در روز جاری (یکشنبه، ۱۴ شهریورماه) انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا شامل کوییک دنده‌ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس  با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.
در طرح فروش فوق العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که  ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.
در این طرح چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه شد، هچنین سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و چهار هزار دستگاه کوییک.آر عرضه شد.
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان این طرح پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا و برپایه آمارهای سامانه کدال، در پنج ماهه نخست امسال گروه سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۶۶۹ دستگاه خودرو شد که شامل ۱۱۵ هزار و ۳۷۶ دستگاه خودرو در خانواده تیبا، ۹ ‌هزار و ۱۴۵ دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید)، ۶ هزار و ۶۵۰ دستگاه شاهین و همچنین ۱۳۸ دستگاه خودروی صادراتی کامل (CBU) و ۳۶۰ دستگاه اس. کی. دی (SKD  یا قطعات نیمه‌کامل) بود. 
این میزان تولید در مقایسه با پنج ماهه نخست ۹۹ افت ۴.۲۸ درصدی نشان می‌دهد.
نارنجی‌پوشان جاده مخصوص در مرداد ماه امسال ۲۲ هزار و ۴۱۱ دستگاه خودرو تولید کردند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=15746

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰