۶۸۹ شناور در کارگاه‌های شناور سازی‌های هرمزگان درحال ساخت است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

۶۸۹ شناور در کارگاه‌های شناور سازی‌های هرمزگان درحال ساخت است

  • کد خبر : 16235
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۶۸۹ شناور در کارگاه‌های شناور سازی‌های هرمزگان درحال ساخت است

از سال ۹۷ تاکنون ۱۴۰۹ مجوز ساخت شناور اعم از قایق تا شناور‌های فلزی زیر سه هزار GT صادر شده که تاکنون ۷۲۰ فروند از مجوز‌های صادر شده تکمیل و به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، درحال حاضر ۶۸۹ پروژه در کارگاه‌های شناور سازی‌های هرمزگان درحال ساخت است و همچنین از ابتدای  سال جاری تا کنون نیز ۱۷۰ مجوز تولید شناور جدید در قالب گواهینامه ثبت موقت صادر شده است.
سال گذشته ۲۱۱  فروند شناور در کارخانجات شناورسازی هرمزگان ساخته شده که پس از دریافت گواهینامه ثبت، وارد ناوگان ملی شده است که این عدد در مقایسه با سال ۹۸ رشد حدود ۳۷,۵ درصدی داشته است. 
هرمزگان با برخورداری بیش از ۶۰ گارگاه و کارخانه شناورسازی مستقر در بنادر و جزایر ؛ مهم‌ترین کانون تعمیر و ساخت انواع شناور‌های چوبی، فایبر گلاس، فلزی و آلومینیومی در کشور قلمداد شده و علاوه بر درخواست سفارش ساخت از دیگر استان‌های جنوبی، سالانه سفارش‌های متعددی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز پذیراست.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=16235

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰