باتری جدید پاناسونیک برای تسلا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
پنج برابر ماندگاری با نصف هرینه

باتری جدید پاناسونیک برای تسلا

  • کد خبر : 16582
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
باتری جدید پاناسونیک برای تسلا

شرکت پاناسونیک پیش‌نمونه باتری پیشرفته‌ای را برای خودروهای تسلا تولید کرده است که ظرفیت آن پنج برابر باتری‌های استاندارد است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به گزارش آتومیتیو نیوز هزینه ساخت این باتری که رونمایی آن در نشست رسانه‌ای انجام شد، نصف و تولید آن در این شرکت ژاپنی تا پایان دهه ۲۰۲۰ «۱۰ برابر» می‌شود.
طول این باتری هشت سانتی‌متر و عرض آن حدود پنج سانتی‌متر است و پاناسونیک در حال راه‌اندازی خط تولید آزمایشی در ژاپن برای آن است. این شرکت باتری جدید خود را باتری قالب ۴۶۸۰ می‌نامد.
کازو تادانوبو قائم‌مقام بخش راهکارهای صنعتی پاناسونیک می‌گوید: «به خاطر اشتیاق زیاد این باتری را ساختیم و فکر می‌کنم این کار باعث تقویت روابط می‌شود.»
البته شرکت تسلا برای ساختن باتری‌های ارزان‌تر لیتیوم-آهن-فسفاتِ مورداستفاده در خودروهای استاندارد برنامه‌ای ندارد. تسلا قصد دارد در آینده این نوع باتری‌ها را در خودروهای خود تعبیه کند.
به‌تازگی شرکت خودروهای کرایه‌ای هرتز اعلام کرده که ۱۰۰هزار دستگاه خودروی برقی از تسلا خریداری خواهد کرد و مارک فیلدز مدیرعامل موقت این شرکت گفت به نظر وی سهم خودروهای برقی در جریان اصلی بازار رو به افزایش است.
او گفت: افراد بیش‌تری در پی امتحان و خرید این خودروها هستند و این خیلی عالی است.
باآنکه باتری‌های الکتریکی تسلا موثرند، این شرکت درگذشته استفاده از آن‌ها را محدود کرده بود. در ماه مه امسال، دادگاهی در نروژ اعلام کرد تسلا ظرفیت و سرعت شارژ باتری‌ها را کاهش می‌داد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=16582

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰