برنامه زاکانی جهت تامین ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای تهران - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

برنامه زاکانی جهت تامین ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای تهران

  • کد خبر : 16688
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
برنامه زاکانی جهت تامین ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اقدامات زاکانی طی دو ماه گذشته گفت: افزوده شدن ۳ هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی از برنامه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در مورد اقدامات شهرداری طی دو ماه گذشته اظهار داشت:‌شهرداری تهران طی این مدت خیلی خوب عمل کرده و نمره خوبی را در رضایت‌مندی مردم به دست آورده است به طوری که در بازدیدهایی که توسط اعضای شورا در حال انجام است این موضوع کاملاً مشهود شده است.
وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که زاکانی انجام داده بحث بررسی وضعیت مالی شهرداری و حساب‌های شهرداری است که تجمیع و احصا شده همچنین میزان بدهی و طلب‌ها مشخص است و این مسأله مهم و پایه کار اقتصادی در شهرداری محسوب می‌شود.
این عضو شورای شهر تهران گفت:‌سکان‌دار مدیریت شهری باید ابتدا بر مسائل مالی تمرکز می‌کرد تا بتواند مدیریت را به خوبی انجام دهد که خوشبختانه با پیگیری‌های خوب و تیم قوی این موضوع محقق شده است.
آقامیری خاطرنشان کرد: بعد از مسأله بررسی وضعیت مالی شهرداری موضوع حمل و نقل و ترافیک هم مورد توجه بود که خوشبختانه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس اخیرا به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده و افزوده شدن ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیگر تا دو سال آینده از برنامه‌های مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه عدم رضایت‌مندی مردم در برخی از محلات و مناطق تهران مربوط به اقدامات مدیریت شهری سابق است،‌گفت: شهرداری تهران طی دو ماه گذشته عملکرد مثبتی داشته و در بارندگی‌های اخیر نیروهای این مجموعه بسیار فعال عمل کردند و حجم آبگرفتگی هم اندک بود و مشکل خاصی ایجاد نشد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=16688

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰