کره‌جنوبی در حال بررسی راه‌های جدید برای حمایت از صنعت کشتی‌سازی است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

کره‌جنوبی در حال بررسی راه‌های جدید برای حمایت از صنعت کشتی‌سازی است

  • کد خبر : 19682
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کره‌جنوبی در حال بررسی راه‌های جدید برای حمایت از صنعت کشتی‌سازی است

دولت کره‌جنوبی در حال بررسی راه‌های جدیدی برای حمایت از صنعت کشتی‌سازی خود است، در همین راستا رؤسای سه شرکت بزرگ کشتی‌سازی کره‌جنوبی شامل مهندسی کشتی‌سازی و فراساحل کره، کشتی‌سازی و مهندسی دریایی دوو و صنایع سنگین سامسونگ، با وزیر تجارت، صنعت و انرژی این کشور دیدار داشتند تا در مورد راه‌های همکاری در مورد پیشرفت این صنعت، به گفت و گو بنشینند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری(سیونا) به نقل از مریتایم اگزکیتیو، کارخانه‌های کشتی‌سازی پس از کاهش تعداد عملیات خود در اواسط دهه‌ ۲۰۱۰، در تلاش برای یافتن نیروی کار ماهر برای پاسخگویی به حجم بالای سفارشات هستند؛ دولت نیز اخیرا اعلام کرده که محدودیت‌ها را برای گروه‌های خاصی از کارگران خارجی افزایش می‌دهد تا بتواند برخی از کمبودهای موجود در کشتی‌سازی و سایر صنایع را برطرف کند.
بر اساس گزارش روزنامه‌ کره‌ای جونگ آنگ دیلی، لی چانگ یانگ؛ وزیر تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی از مدیران اجرایی خواسته است تا سرمایه‌گذاری‌های انحصاری برای حفظ رقابت جهانی انجام بدهند. او همچنین وعده داده که دولت بر سیاست‌های توسعه‌ نیروی کار، توسعه‌ فناوری و ایجاد فضای کسب و کار بهتر تمرکز خواهد کرد.
بنا به گفته‌ لی، امسال مدیران کشتی‌سازی متعهد شده‌‌اند تا ۱۷۶ میلیون دلار برای توسعه‌ی فناوری‌های دریایی سبز از جمله کشتی‌هایی که با سوخت آمونیاک کار می کنند و همچنین دیجیتالی‌سازی و اتوماسیون سرمایه‌گذاری کنند زیرا کره‌جنوبی به دنبال حفظ جایگاه برتر خود در استفاده از چنین کشتی‌های پراهمیتی است.
بر اساس داده‌های منتشرشده یاردهای کره‌جنوبی در ماه جولای ـ برای سومین ماه متوالی ـ بیشترین درصد سفارشات کشتی‌سازی را دریافت کرده‌اند. با استناد به داده‌های
در هفت ماهه‌ اول سال ۲۰۲۲، کارخانه‌های کشتی‌سازی کره‌جنوبی سفارش بیش از ۱۱ میلیون تن به محموله‌های قبلی خود اضافه کردند که شامل سفارشات ۲۰۴ کشتی بود. این میزان نشان‌دهنده‌ ۴۷ درصد از سفارش‌های ثبت‌شده در سال ۲۰۲۲ بود و از کارخانه‌های کشتی‌سازی چینی نیز پیشی گرفت که چیزی بیش از ۱۰ میلیون تن یا در مجموع ۳۸۳ کشتی سفارش دریافت کرده بودند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=19682

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰