افزایش ۳ برابری ظرفیت پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۰ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

افزایش ۳ برابری ظرفیت پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 20023
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
افزایش ۳ برابری ظرفیت پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۰

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه وشهرسازی در مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افزایش ۳ برابری ظرفیت پذیرش و اعزام مسافر از این فرودگاه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: افزایش این ظرفیت به ۹ میلیون نفر در سال نیز با برنامه‌ریزی دقیق امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی نورایی نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در مجمع عمومی شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و نمایندگان اعضای مجمع عمومی شرکت برگزار شد و  عملکرد سال گذشته شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: موضوع دیگر این مجمع رسیدگی به گزارش حسابرس مستقل درباره صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بود.
نورایی خاطر نشان کرد: بودجه‌ریزی عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های این شرکت برای توسعه زیرساخت‌ها، افزایش درآمد و صیانت از استقلال شرکت در قانون برنامه هفتم توسعه از موارد مهمی بود که بر آن تاکید شد.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، آماده‌سازی تمامی ظرفیت‌های شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به‌ویژه استفاده از ظرفیت ترمینال سلام این شرکت برای ارائه خدمات به زوار اربعین مورد تاکید قرار گرفت.
نماینده وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطر نشان کرد: وضعیت شرکت در حوزه حسابرسی نیز توسط حسابرس مستقل به نحو مطلوب گزارش شده است.
گفتنی است در پایان این مجمع،‌ نورایی به همراه نمایندگان مجمع و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت از مجموعه‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و ترمینال سلام جهت اعزام مسافران اربعین حسینی بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=20023

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰