محصولات جدید گروه بهمن به‌زودی به بازارعرضه می‌شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

محصولات جدید گروه بهمن به‌زودی به بازارعرضه می‌شود

  • کد خبر : 9627
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
محصولات جدید گروه بهمن به‌زودی به بازارعرضه می‌شود

مدیر عامل گروه بهمن از مذاکره با شریک تجاری جدید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی شاهد ورود محصولات جدید به بازار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، یوسف الهی شکیب در مجمع عمومی سالانه گروه بهمن گفت: طی این مدت گروه بهمن علاوه بر تحریم و محدودیت در صنعت خودرو با محدودیت‌هایی از سوی شرکای تجاری همراه بود که توانست در این شرایط و با هوشمندی مدیران مجموعه و پیش فروش نکردن جدید محصولات به رفع تعهدات خود بپردازد.
ضمن اینکه با شروع تحریم‌ها، گروه بهمن با قطع همکاری شرکت ایسوزو، شریک تجاری خود روبه‌رو شد که این باعث شد تا به تولید خودرو شیلر ساخت داخل با عمق بالا بپردازیم. مدیر عامل گروه بهمن همچنین سال گذشته را با وجود مشکلات تحریم سالی سودآور برای گروه بهمن عنوان و گفت: این موفقیت از شکوفایی و عملکرد خوب این مجموعه حکایت می‌کند به‌طوری که شرکت بهمن دیزل توانست طی سال گذشته ۴۲ درصد سهم بازار کامیونت و ۲۲ درصد سهم بازار مینی‌بوس کشور را به خود اختصاص دهد و در سال جاری نیز با اتکا به کامیونت داخلی‌سازی شده شیلر، عنوان نخست خودروهای تجاری بازار را کسب کند. به گفته وی همچنین گروه بهمن توانست در مدت یاد شده در بین صد شرکت برتر کشور به رتبه خوبی دست یابد که همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش مدیران، همکاران و حمایت سهامداران مجموعه است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9627

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰