حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران

  • کد خبر : 21727
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران

گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از ۹ الی ۱۲ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود گروه خودرو سازی سایپا با ۶۹ شرکت زیر مجموعه و همکار حضور فعال دارد و توانمندی های این گروه در حوزه تولید قطعات خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش ۱۸ شرکت قطعه ساز زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا ، ۲۰ شرکت زیر مجموعه و همکار شرکت مگاموتور و ۳۱ شرکت زیرمجموعه و همکار شرکت سازه گستر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ۹ تا ۱۲ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد که گروه خودروسازی سایپا در سالن های ۱۰ و ۱۱ و شرکت های سازه گستر در سالن های ۸ و ۹ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان در این نمایشگاه خواهند بود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21727

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰