بهبود ۶۵ درصدی نمره کیفی کامیون آرتا (KX) - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل خبر داد:

بهبود ۶۵ درصدی نمره کیفی کامیون آرتا (KX)

  • کد خبر : 21820
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بهبود ۶۵ درصدی نمره کیفی کامیون آرتا (KX)

مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل گفت: اجرای برنامه‌های ارتقای کیفی محصول آرتا (KX) منجر به بهبود مستمر و روند صعودی کیفیت این محصول در شش ماهه نخست سال شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، علی پیرکلخوران با اعلام خبر فوق افزود: یکی از پروژه‌های تعریف شده در ابتدای سال جاری، پروژه ارتقای کیفیت کامیون آرتا (KX) بود که بر اساس پایش انجام شده در پایان شهریور ماه شاهد تحقق ۷۰ درصدی برنامه‌ها بودیم.

وی گفت: کامیون آرتا که تولید آن از بهمن ماه سال گذشته در سایپادیزل بعد از وقفه ای ۵ ساله مجدد آغاز شد، ابتدا نمره منفی ۲۱۰ را از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در کارنامه داشت که با پیاده سازی و اجرای برنامه‌های بهبود، این عدد به نمره منفی ۱۳۷ در پایان شهریورماه کاهش یافت که حاکی از بهبود ۶۵ درصدی نمره کیفی و افزایش کیفیت محصول بر اساس آدیت های انجام شده توسط شرکت (ISQI) است.

پیرکلخوران تصریح کرد: این موفقیت ماحصل تلاش تیمی مجموعه تولید شرکت سایپادیزل به ویژه واحدهای تولید، مهندسی و کیفیت است که با نگرش کیفی، به کارگیری تخصص و تجربه و همچنین تلاش و همدلی در انجام فرآیندهای تولید به دست آمده که بی تردید نقش به سزایی در افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصول خواهد داشت.

مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل با اشاره به سابقه درخشان این واحد صنعتی در طول ۶۰ سال فعالیت خود در موضوع کیفیت و تولید محصولاتی منطبق با آخرین فناوری‌ روز دنیا خاطرنشان کرد: دانش فنی و مهندسی کارکنان، زیرساخت‌های منحصر به فرد در خطوط مونتاژ بدنه، شاسی، موتور و سالن رنگ پیشرفته از جمله ظرفیت‌های سایپادیزل برای تولید محصول با کیفیت است.

وی در پایان برنامه‌های سایپادیزل در ارتقای کیفی محصولات را ادامه دار عنوان کرد و یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت مستمر در جریان است و پایانی برای آن متصور نیستیم، پایش روزانه روند کیفی محصولات و هماهنگی با شریک تجاری خارجی جهت اصلاح و رفع موارد تشخیص داده شده توسط کارشناسان و مهندسین شرکت سایپادیزل است. ضمن اینکه بازخوردهای اخذ شده توسط شبکه خدمات پس از فروش نیز در جلسات کارشناسی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی در راستای برآورده ساختن انتظارات مشتریان صورت می‌پذیرد.

کامیون کشنده KX از موتور پر قدرت ۴۸۰ اسب بخار کامینز با استاندارد آلایندگی یورو۵ و گیربکس اتوماتیک و هوشمند ۱۲ دنده ZF بهره می‌برد و مجهز به امکانات رفاهی نظیر: کولر پارکینگ، یخچال و … است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21820

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰