افزایش فروش خودرو در اسپانیا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

افزایش فروش خودرو در اسپانیا

  • کد خبر : 21864
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
افزایش فروش خودرو در اسپانیا

ثبت‌نام خودروهای سواری جدید در اسپانیا در ماه اکتبر برای سومین ماه متوالی افزایش یافت و به ۶۷هزار و ۶۰۴ دستگاه رسید که ۱۲درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، با‌این‌حال، وضع بازار همچنان چالش‌برانگیز است زیرا تعداد ثبت‌نام‌های جدید طی ده‌ماهه اول سال با کاهش ۵/ ۶درصدی نسبت به سال گذشته به تعداد ۶۸۱هزار و ۵۱۳ مورد ثبت‌نام رسیده است.
در همین حال، فروش خودروهای برقی پلاگین با سرعت بسیار پایین به رشد بی‌وقفه خود ادامه می‌دهد. حدود ۶هزار و ۷۵۵ دستگاه خودروی برقی پلاگین جدید در ماه اکتبر (دو درصد افزایش نسبت به سال گذشته) ثبت شد که ۱۰درصد از بازار را تشکیل می‌دهد.
از آن سو فروش خودروهای پلاگین هیبریدی با کاهش ۵‌درصدی به ۳هزار و ۹۸۶ رسید. خودروهای تمام‌الکتریکی در سال جاری با نرخ‌های قابل‌توجهی بالاتر از محصولات هیبریدی پلاگین در حال توسعه هستند.

در سال جاری تاکنون بیش از ۶۳ هزار دستگاه خودروی پلاگین مسافری جدید در اسپانیا ثبت شده است که اکثرا پلاگین هیبریدی هستند. اخیرا تعداد کل خودروهای تمام‌الکتریکی ثبت‌شده در اسپانیا از ۱۰۰هزار دستگاه فراتر رفته است.
از جمله محبوب‌ترین مدل‌های تمام‌الکتریکی در بازار اسپانیا می‌توان به تسلا مدل ۳ و همچنین فیات ۵۰۰ الکتریکی و کیا نیرو اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21864

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰