عقب‌نشینی جنرال موتورز از اهداف ۲۰۳۰ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

عقب‌نشینی جنرال موتورز از اهداف ۲۰۳۰

  • کد خبر : 22035
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
عقب‌نشینی جنرال موتورز از اهداف ۲۰۳۰

فرانسیسکو گارزا، رئیس جنرال موتورز مکزیک، پیش‌بینی می‌کند که تنها ۱۵ درصد از خودروهای تولید شده در این کشور در سال ۲۰۳۰ الکتریکی باشند و هدفی که مقامات مکزیکی در نظر گرفته‌اند را از دست داده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بدیهی است که عواملی وجود دارند که می‌توانند این پذیرش را تسریع کنند. گارزا به رویترز گفت که تولید خودروهای الکتریکی به دلیل کاهش هزینه‌ها با حرکت تولید به مقیاس بزرگ‌تر، مشوق‌های دولتی و گسترش در دسترس بودن ایستگاه‌های شارژ می‌تواند به ۳۰ درصد برسد.

گارزا گفت که جنرال موتورز در حال حاضر در حال مذاکره با دولت مکزیک در سطوح محلی، ایالتی و فدرال برای افزایش تولید خودروهای الکتریکی است.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهور مکزیک و دیگر مقامات بارها اعلام کرده‌اند که مکزیک در مسیر تحقق یا حتی فراتر از آن هدف قرار دارد که تا سال ۲۰۳۰ می‌تواند۵۰ درصد از تولید خودرو را الکتریکی کند.

با این حال، گارزا گفت که هدف رسمی دولت رسیدن به ۳۰ درصد از تولید تا سال ۲۰۳۰ است. سخنگوی انجمن صنعت خودروی مکزیک به رویترز گفت که هدف بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

به محض انتشار این سیاست‌ها، گارزا گفت: ما تصور بهتری از حجم واقعی فروش تا سال ۲۰۳۰ خواهیم داشت و امیدواریم این رقم بیش از ۱۵ درصدی باشد که پیش‌بینی می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=22035

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰