کاهش فروش خودروهای جدید در ایالات‌متحده - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

کاهش فروش خودروهای جدید در ایالات‌متحده

  • کد خبر : 23143
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کاهش فروش خودروهای جدید در ایالات‌متحده

گزارشی از مشاوران صنعت خودرو J.D. Power-LMC در روز چهارشنبه نشان داد که انتظار می‌رود کل فروش خرده‌فروشی خودروهای جدید در ایالات‌متحده در ماه دسامبر کاهش یابد زیرا قیمت‌های بالای خودرو و افزایش هزینه‌های استقراض مصرف‌کنندگان را مجبور به کاهش هزینه‌ها کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، پیش‌بینی می‌شود که خرده فروشی خودروهای جدید در این ماه به بیش از ۱.۰۴ میلیون دستگاه برسد که ۲.۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. مشاوران انتظار دارند با بهبود سطح موجودی، فروش خرده فروشی در ایالات‌متحده در سال آینده افزایش یابد.
کارشناسان اظهار کردند: تقاضای مصرف‌کننده در دو سال گذشته با وجود احتمال رکود اقتصادی، سطح موجودی انبار را نسبتاً پایین نگه می‌دارد.
پیش‌بینی می‌شود که فروش خودرو در سطح جهان در سال جاری به ۸۰.۷ میلیون دستگاه برسد که یک درصد کاهش نسبت به سال ۲۰۲۱ است. کارشناسان البته پیش بینی می‌کنند اگر بازارها با رکود اقتصادی مقابله کنند، فروش جهانی با رشد ۶ درصدی به ۸۵.۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ برسد.
جف شوستر، مدیر پیش‌بینی‌های جهانی خودرو گفت: ما انتظار داریم سال ۲۰۲۳ دارای سطح بالایی از ریسک و عدم اطمینان باشد زیرا چندین بازار ممکن است با رکود مواجه شوند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=23143

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰