تسلا تولید را متوقف کرد؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

تسلا تولید را متوقف کرد؟

  • کد خبر : 23165
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تسلا تولید را متوقف کرد؟

تسلا روز شنبه طبق یک اطلاعیه داخلی و دو نفر از افراد مطلع از این موضوع، تولید در کارخانه شانگهای خود را به حالت تعلیق درآورد و برنامه قبلی را برای توقف بیشتر کارها در این کارخانه در هفته آخر دسامبر به اجرا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این خودروساز آمریکایی شیفت صبح را لغو کرد و به همه کارگران در موفق‌ترین مرکز تولید خود گفت که می‌توانند تعطیلات خود را شروع کنند اما این شرکت دلیلی ارائه نکرد.
رویترز در اوایل این ماه گزارش داد که غول خودروهای الکتریکی قصد دارد تولید مدل Y در کارخانه را از ۲۵ دسامبر تا اول ژانویه متوقف کند. این تعلیق در میان موج فزاینده عفونت‌ها پس از آنکه چین در اوایل ماه جاری سیاست‌های ضد کووید صفر خود را کاهش داد، اتفاق می‌افتد که اقدامی ناگهانی بود که مورد استقبال کسب‌وکارها و افراد قرار گرفت اما در کوتاه‌مدت به شدت فعالیت‌های تجاری را مختل کرد.
یکی از این افراد گفت که کارگران تسلا و تامین کنندگان آن نیز به عنوان بخشی از این موج بیمار شده‌اند و چالش‌هایی را برای عملیات در هفته گذشته ایجاد کرده‌اند. تسلا همچنین با افزایش سطح موجودی به عنوان دومین بازار بزرگ خود با رکود مقابله می‌کند.
کارخانه شانگهای در هفته گذشته بر ساخت مدل‌هایی برای صادرات متمرکز شده است. رویترز گزارش داده است که تعلیق مونتاژ مدل Y در پایان ماه بخشی از کاهش تولید برنامه‌ریزی شده حدود ۳۰ درصدی در ماه برای پرفروش‌ترین مدل تسلا، در کارخانه شانگهای خواهد بود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=23165

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰