فولکس‌واگن به جنگ قیمتی چین پیوست - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

فولکس‌واگن به جنگ قیمتی چین پیوست

  • کد خبر : 24475
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
فولکس‌واگن به جنگ قیمتی چین پیوست

شرکت خودروسازی سایک فولکس واگن ۳.۷ میلیارد یوان (۵۳۷ میلیون دلار) یارانه نقدی برای خرید خودرو در چین ارائه می‌دهد و به بیش از ۴۰ برند در کاهش قیمت‌ها قبل از تغییر قوانین آلایندگی در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان می‌پیوندد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، آمارهای صنعت نشان داد در شرایطی که برخی از تولیدکنندگان قیمت‌های کاهش یافته را برای تحریک تقاضا ارائه کرده‌اند، فروش خودروهای سواری چینی در ژانویه تا فوریه ۲۰ درصد کاهش یافته است. گروه خودروسازی گوانگژو، شریک چینی شرکت هوندا موتور و تویوتا موتور، همچنین یارانه‌هایی را از ۱۵ تا ۳۱ مارس ارائه کرده است.
فروش خودروهای انرژی نو سریع‌تر از کل بازار رشد کرد و بیش از ۳۰ درصد در فوریه را به خود اختصاص داد. بی‌وای‌دی، سازنده خودروهای الکتریکی چینی برای دومین ماه در چهار ماه گذشته از خودروهای فولکس‌واگن پیشی گرفت.
تحلیلگران گفتند که برنامه‌های دولت برای استاندارد سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی خودرو که از اول جولای اجرا می‌شود، بر خودروسازان و فروشندگان فشار وارد کرده است تا موجودی خودروهایی که استاندارد را رعایت نمی‌کنند، کاهش دهند.
روزنامه دولتی اکونومیک دیلی در تفسیری اعلام کرد که جنگ قیمت احتمالاً به تثبیت صنعت خودروی محلی چین که بیش از ۱۳۰ تولیدکننده خودروی سواری دارد، سرعت می‌بخشد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=24475

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰