نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

  • کد خبر : 2513
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، «حسین کاظمی طرقی» افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
به گفته وی، این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.
کاظمی تاکید کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا، دوشنبه گذشته گروه صنعتی سایپا موفق به تولید یکصد هزارمین خودروی خود در سال ۹۹ شده که با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از کرونا، امیدوارکننده است.
مطابق آمارها، این خودروسازی موفق شده در مقایسه با پارسال ۵۵ درصد بیشتر خودرو فاکتور کرده و به مردم تحویل دهد.
تولید ۱۰۰ هزار خودرو معادل ۱۰ برابر تعداد خودروهای به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده اخیر این خودروساز است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2513

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰