قیمت، تصاویر و مشخصات فنی دانگ فنگ S50 - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
جدیدترین چینی بازار خودرو

قیمت، تصاویر و مشخصات فنی دانگ فنگ S50

  • کد خبر : 2517
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
قیمت، تصاویر و مشخصات فنی دانگ فنگ S50

دانگ فنگ اس ۵۰ – Dongfeng S50 خودرو چینی جدید بازار ایران است که توسط شرکت آذویکو در کشور عرضه خواهد شد. در ادامه، مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از گجت نیوز ، شرکت صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) دو خودرو لوکسژن و دانگ فنگ S50 را به عنوان جایگزین ام جی ۳۶۰ معرفی کرده است تا تعهدات معوق این خودرو را به انجام برساند.
دانگ فنگ اس ۵۰ در سال ۲۰۱۵ معرفی شده است و در سال ۲۰۱۷ نیز یک فیس لیفت را تجربه کرده است.

به طور کلی این سدان کامپکت چینی از لحاظ ظاهر و امکانات یک خودرو کاملا معمولی محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را نسبت به سایر سدان‌های بازار متفاوت دانست. در ادامه مشخصات و امکانات دانگ فنگ اس ۵۰ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
مشخصات دانگ فنگ اس ۵۰

شرکت دانگ فنگ پس از معرفی این محصول در سال ۲۰۱۵، در سال ۲۰۱۷ یک مدل فیس لیفت از آن به بازار عرضه شد و در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد معرفی جدیدترین مدل آن در نمایشگاه‌های چین بوده‌ایم. مدل آخر این خودرو از لحاظ ظاهری با تفاوت زیادی همراه نبوده و بیشتر تغییرات به بخش فنی آن مربوط می‌شود.

در نمای ظاهری این خودرو چینی شاهد جلوپنجره با زمینه مشکی هستیم که خطوط افقی کرومی رنگ در آن مشاهده می‌شود. چراغ‌ها نیز دارای طراحی ساده هستند که تا جلوپنجره امتداد داشته و چراغ‌های روز نیز در بخش پایین کاسه چراغ قرار دارند. در پروفیل جانبی دانگ فنگ اس ۵ یک خط از بالای گلگیر جلو تا بالای چراغ‌های عقب کشیده شده است و رینگ‌های آلومینیومی دو رنگ جذاب نیز به چشم می‌خورند.

طراحان در عقب از چراغ‌های کشیده استفاده کرده‌اند و یک خط کرومی چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کرده است. دیفیوزر به رنگ مشکی در بخش پایین سپر قرار دارد. خروجی‌های اگزوز به شکل دوگانه و با الگویی چندضلعی در دو طرف آن به چشم می‌خورند. طول دانگ فنگ اس ۵ حدود ۴۷۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۹۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۵۲۶ میلی‌متر است و فاصله محوری خودرو نیز ۲۷۰۰ میلی‌متر اعلام شده است.

از امکانات و آپشن‌های احتمالی این خودرو می‌توان به تریم داخلی چرم مصنوعی، کنترل حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، ورود به خودرو بدون کلید، سنسور نور، کروزکنترل، سنسور و دوربین عقب، استارت دکمه‌ای و سانروف اشاره کرد.

دانگ فنگ اس ۵۰ با ۳ مدل مختلف از لحاظ موتور در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد؛ موتور اول یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار است و همچنین مشتریان می‌توانند دو موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار را سفارش دهند. از آنجایی که شرکت آذویکو این خودرو را به عنوان جایگزین ام جی ۳۶۰ در نظر گرفته است، احتمال دارد این خودرو را با موتور ۱.۵ لیتری توربو به مشتریان تحویل دهد. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. همچنین این خودرو در سال ۲۰۱۷ پنج ستاره ایمنی چین را دریافت کرده است.

زمان عرضه و قیمت احتمالی
پیش‌بینی می‌شود در صورت ثابت بودن شرایط اقتصادی، دانگ فنگ S50 در نیمه دوم سال بتواند با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان روانه بازار شود. هرچند خبرها حاکی از آن است که شرکت آذویکو مدل نسبتا فول آپشن اس ۵۰ را برای مونتاژ در بازار ایران در نظر گرفته است. از رقبای این خودرو چینی در بازار ایران می‌توان به چری آریزو ۵ توربو، بسترن B30 و دنا پلاس توربو اتوماتیک اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2517

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰