نیاز ناوگان مترو تهران به ۶۳۰ دستگاه واگن برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

نیاز ناوگان مترو تهران به ۶۳۰ دستگاه واگن برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 2922
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
نیاز ناوگان مترو تهران به ۶۳۰ دستگاه واگن برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان مترو تهران با ورود ۶۳۰ دستگاه واگن به درستی انجام خواهد شد و سرفاصله‌های زمانی نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فرنوش نوبخت  با بیان اینکه آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک افزایش محسوسی نداشته، افزود: شبکه مترو تهران ظرفیت رسیدن سرفاصله‌های زمانی به دو دقیقه را هم دارد، اما برای انجام این کار باید تعداد قطارها افزایش یابد.
وی در پاسخ به این پرسش که مترو برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی به چند رام قطار نیاز دارد، گفت: اگر ۶۳۰ دستگاه واگن وارد کشور و بعد از آن وارد مدار بهره‌برداری شود، مشکلات موجود در شبکه مترو تهران حل خواهد شد و فاصله گذاری اجتماعی به درستی انجام می‌شود.
به گفته نوبخت؛ ناوگان مترو تهران باید خود را با شرایط بیماری کرونا تطبیق دهد که تصمیم‌گیری و اقدامات در همان راستا انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به استقرار غرفه‌های فروش ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود که در زمان استفاده از ناوگان مترو از ماسک استفاده کنند تا ضمن حفظ سلامتی خود، سلامت دیگران هم به خطر افتاده نشود.
به گزارش سایت شهر، مناقصه بین‌المللی تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو تهران با استفاده از منابع مالی فاینانس توسط وزارت کشور در اوایل سال ۱۳۹۶ آغاز شد که کنسرسیوم متشکل از شرکت‌های واگن سازی تهران و دو شرکت چینی همکار در این مناقصه شرکت کرده و پیشنهاد خود را در دی ماه سال ۱۳۹۶ ارائه کرد. بعد از گذشت سه سال هنوز ۶۳۰ دستگاه واگن وارد کشور نشده‌ است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2922

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰