جیلی Hao Yue رونمایی شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
یک شاسی‌بلند فول سایز هفت نفره

جیلی Hao Yue رونمایی شد

  • کد خبر : 3957
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
جیلی Hao Yue رونمایی شد

جیلی از جدیدترین محصول خود که یک شاسی بلند فول سایز با ظرفیت هفت سرنشین رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خودرو بانک، جیلی Hao Yue بزرگترین شاسی بلند جیلی تاکنون خواهد بود که به بازار معرفی شده است. این خودرو از زبان طراحی جدید جیلی بهره‌مند است که نماد آن جلوپنجره‌ای بزرگ و مشبک به همراه چراغ‌های تمام LED‌ هستند.
ابعاد جیلی Hao Yue به ترتیب عبارتند از: ۴۸۳۵ میلی متر طول ، ۱۹۰۰ میلی متر عرض ، ۱۷۸۰ میلی متر طول و فاصله محوری ۲۸۱۵ میلی متر. صندوق عقب این خودرو نیز ۲۳۶۰ لیتر حجم دارد که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب به این مقدار حجم دست خواهید یافت.
زیر کاپوت شاسی بلند جیلی Hao Yue یک پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربوشارژر با قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر قرار دارد. وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قرار دارد که به طور استاندارد قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند اما سیستم AWD یا تمام چرخ محرک به عنوان گزینه قابل انتخاب برای جیلی Hao Yue وجود دارد و قابل انتخاب است.
همچنین جیلی به یک پیشرانه دولیتری با قدرت ۲۴۷ اسب‌بخار نیز فکر می‌کند و ممکن است در آینده شاهد نصب این خودرو نیز باشیم. صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی لمسی به همراه آخرین سیستم سرگرمی جیلی موسوم به GKUI مجهز است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=3957

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰