با کمترین قیمت، کابین خودرو خود را نو کنید - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
مژده مدیرعامل «آذین‌پارت» به‌مالکان خودروهای قدیمی

با کمترین قیمت، کابین خودرو خود را نو کنید

  • کد خبر : 4294
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
با کمترین قیمت، کابین خودرو خود را نو کنید

شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که بسیاری توان خرید خودرو جدید را از دست داده‌اند. برای رانندگان ایرانی که علاقه بسیاری به‌تغییر و زیباسازی خودرو دارند مشکلات اقتصادی سبب شده که نتوانند از امکانات و زیبایی خودروهای جدید بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از اخبار خودرو، شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که بسیاری توان خرید خودرو جدید را از دست داده‌اند. برای رانندگان ایرانی که علاقه بسیاری به‌تغییر و زیباسازی خودرو دارند مشکلات اقتصادی سبب شده که نتوانند از امکانات و زیبایی خودروهای جدید بهره‌مند شوند. موردی که البته با پروژه ملی «خودرو تو، خودرو نو» شرکت آذین‌پارت برای صاحبان خودروهای قدیمی نیز دست‌یافتنی شده و خودروهای قدیمی می‌توانند با خدمات ویژه‌ای که این شرکت در اختیارشان قرار می‌دهد، خودرو خود را نو یا بازسازی کنند. به‌روز کردن داشبورد، تریم داخلی و برقی کردن آینه‌های خودرو پراید تنها بخشی از خدماتی است که در این طرح به‌مشتریان ارائه می‌شود. به‌همین‌مناسبت در ششمین سالروز تاسیس شرکت آذین‌پارت از پروژه ملی «خودرو تو، خودرو نو» (نوسازی داخلی خودرو) رونمایی شده است. درخصوص امکاناتی که این شرکت به‌مالکان خودروهای قدیمی برای نوسازی خودروهای خود ارائه می‌دهد با فرهاد عباسی، مدیرعامل شرکت آذین‌پارت به گفت‌وگو پرداختیم.
 
مشتریان درخصوص تریم داخلی و قطعات تزئینی خودرو چه‌تغییراتی را می‌توانند اعمال کنند؟
درسال‌های گذشته به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی درست درمورد قطعات تزئینی و تریم داخل خودرو، مصرف‌کنندگان گمان می‌کردند این قطعات قابلیت تعویض و نوسازی ندارند یا فکر می‌کردند که این کار تنها توسط خودروساز انجام می‌شود. به‌همین خاطر احساس نیاز چندانی نسبت به‌این موضوع نداشتند. اما به‌مرور زمان و به‌دلیل تنوع خودروهای داخلی و بالا رفتن سطح انتظارات مشتریان، نیاز به‌استفاده از این قطعات بیشتر احساس شد و درعین‌حال به‌خاطر شرایط و عدم‌اطلاع‌رسانی بلاتکلیف ماند.
دراین‌خصوص شرکت شما به‌عنوان متولی اصلی قطعات و تریم داخلی چه‌اقداماتی صورت داده است؟
گروه صنعتی آذین‌خودرو که متولی اصلی تولید قطعات تزئینی داخل کابین برای خودروسازی‌های داخلی است، درصدد برآمد با توجه به‌توان تولید خود و همچنین خلأ بازار و عدم وجود شرکتی حرفه‌ای درزمینه تریم داخلی، وارد ‌عرصه بازار شود و فروش مستقیم داشته باشد. به‌همین‌دلیل شرکت آذین‌پارت در سال ۱۳۹۳ بنا نهاده شد و به‌منظور تعامل و همکاری با بدنه بازار، همچنین ارتباط مستقیم با مخاطب با تاسیس دفتری در بورس قطعات خودرو (بازار ملت) و باارائه بی‌واسطه قطعاتی که با کیفیت و تاییدیه خودروساز توسط آذین‌خودرو تولید می‌شود، عملا خود را پیشتاز این بازار معرفی کرد.
 
یکی از مباحث بسیار بااهمیت درشرایط فعلی اقتصادی، بازسازی و ایجاد حس نو شدن در خودروهای قدیمی است. آذین‌پارت دراین‌خصوص چه‌خدماتی را به‌مشتریان ارائه خواهد کرد؟
نگاه آذین‌پارت از ابتدا تاکنون تامین بی‌واسطه و با کیفیت قطعات تزئینی و تریم داخلی خودرو (با سبد کالایی بیش از ۱۰۰۰ قطعه) برای جامعه مخاطب بوده تا بتواند با ایجاد ارزش افزوده و به‌وجود آوردن حس وفاداری مخاطب به‌خودرو خود، حس نو شدن دوباره خودرو را به‌مخاطب القا کند. این شرکت با تعریف پروژه ملی «خودرو تو، خودرو نو» سعی بر آن دارد که با توجه به‌شرایط فرهنگی و اقتصادی و همچنین نگاهی به‌فرهنگ مصرف در کشور به‌عنوان عاملی موثر، فرهنگ درست مصرف قطعات تزئینی را اشاعه دهد. آذین‌پارت با شعار (حس نو شدن دوباره خودرو)، تامین و تولید تمام قطعات داخل کابین خودروهای ایرانی، از کف تا سقف و از داشبورد تا طاقچه عقب را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند با ساخت بازاری جدید دراین صنعت، راهی آسان برای برطرف کردن حس نیاز مخاطب ایرانی فراهم کند.
دراین‌خصوص چه‌تعداد نمایندگی در سطح کشور وجود دارد و مشتریان چگونه می‌توانند از خدمات آذین‌پارت به‌منظور نوسازی خودروهای خود استفاده کنند؟
امروزه با تلاش‌های این شرکت و نیز پشتیبانی گروه آذین‌خودرو، مصرف‌کننده ایرانی به‌راحتی می‌تواند با قیمت مناسب اقدام به‌نوسازی کابین خودرو خود کند. آذین‌پارت به‌عنوان پیشتاز صنعت تریم خودرو، برای نزدیکی بیشتر به‌مخاطب با ایجاد وبسایت «www.azinpart.ir » و همچنین داشتن ۸۰ نمایندگی درسطح کشور که قرار است تا پایان امسال به ۱۲۰ نمایندگی برسد، قدم مثبتی درراستای رفاه حال مشتریان خود برداشته است که این نمایندگی‌ها به‌دو دسته (توزیع‌کننده و خدمات‌دهنده) تقسیم می‌شوند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=4294

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰