معرفی نسل جدید تایرهای «وینتراک‌وردشتاین» - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
هلند برای زمستانی سخت آماده می‌شود

معرفی نسل جدید تایرهای «وینتراک‌وردشتاین»

  • کد خبر : 6026
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
معرفی نسل جدید تایرهای «وینتراک‌وردشتاین»

وردشتاین هلند سری مشهور تایرهای اسنوتراک (Snowtrac) را ارتقا داده است و این محصول را به نام وینتراک (Wintrac) عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، وردشتاین هلند سری مشهور تایرهای اسنوتراک (Snowtrac) را ارتقا داده است و این محصول را به نام وینتراک (Wintrac) عرضه می‌کند. به‌همین‌دلیل این محصول برای زمستان‌های سرد اروپا مناسب‌تر شده، زیرا علاوه‌بر افزایش کارایی این تایر در تمام سطوح خیس، امکان فعالیت بهتری هم روی برف پیدا کرده است. 
البته قرار بود از این تغییرات بنیادین در نمایشگاه تایر کلن رونمایی شود اما باتوجه به محدودیت‌های چالش‌برانگیز فعلی، آنها تصمیم گرفتند رونمایی از این محصول را به صورت مجازی انجام دهند. 
محصول جدید نمایانگر تغییرات چشمگیر تایرهاست که عمدتا با هدف رانندگی در برف و همه‌جارو شدن آنها انجام شده، بنابراین نام این محصول از اسنوتراک که مفهوم برفی بودن را می‌رساند، به نام وینتراک تغییر یافت. همچنین قرار است سطح بالاتر تایرهای وینتراک که با پسوند پرو شناخته می‌شوند (برای عرضه کارایی بالاتر) تغییر کند و با عنوان وینتراک پرو شناخته شوند. 
   مواد جدید برای نسل جدید
وینتراک برای ارائه عملکرد متفاوت از ساختار جدید و مواد اولیه جدیدی سود می‌برد. طراحی آج بهبود یافته و شامل ساختار وی‌شکل اختصاصی خود از طریق انتقال مایعات شده است تا از تخلیه آب در هر دو جهت طولی و جانبی اطمینان حاصل شود. بلوک‌ها سایدوال تایر حاوی خروجی‌هایی با طراحی سه‌بعدی انحصاری هستند که به‌صورت انعطاف‌پذیری فعالیت می‌کنند که عملکرد این تایر را در زمستان تضمین 
خواهند کرد. 
همچنین این بلوک‌های جانبی پایداری بیشتری را به ارمغان آورده‌اند زیرا عملکرد تایر را در شرایط خشک و مرطوب به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهند. این تایرهای جدید نسبت‌به اسنوتراک‌های قبلی ۱۰درصد تخلیه آب بهتر، ۵درصد پایداری بیشتر و ۵درصد تماس بیشتر لاستیک با سطح جاده در سطوح برفی را به ارمغان می‌آورد. 
البته همین ساختار باعث شده است توان پیمایش این تایرها تا ۱۰هزارکیلومتر نسبت‌به نمونه‌های پیشین افزایش پیدا کند که دلیل اصلی آن کاهش مقاومت غلتشی است. این محصول تا پایان سال جاری میلادی در ۲۷سایز مختلف ۱۵ و ۱۶ اینچی عرضه می‌شود و قرار است برای محصولات برخی خودروسازان همچون نسل هشتم فولکس‌واگن گلف به صورت تایر استاندارد زمستانی هم عرضه شود. در فاز دوم که در سال ۲۰۲۱ اجرا خواهد شد، سایزهای بیشتری معرفی و عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=6026

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰