۵۰۰۰ تاکسی دوگانه سوز، هفته آینده تحویل مشتریان می شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
به پیشنهاد وزارت کشور و با رفع مشکل شماره گذاری؛

۵۰۰۰ تاکسی دوگانه سوز، هفته آینده تحویل مشتریان می شود

  • کد خبر : 8692
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۵۰۰۰ تاکسی دوگانه سوز، هفته آینده تحویل مشتریان می شود

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: از هفته آینده در صورت تصویب کمیته مقابله با تحریم برای شماره گذاری، تحویل پنج هزار دستگاه تاکسی دو گانه سوز برطرف و تحویل مشتریان می شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از پرشین خودرو، علیرضا مهری اسکویی در نشست و هم اندیشی با اصجابه رسانه در پاسخ به سوال تعهدات معوق ایران خودرو در خودروهای دوگانه به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در حال حاضر ایران خودرو به دلیل عدم شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز با تعدادی تعهد معوق در بخش تاکسی و وانت بارها روبرو است که با توجه به پیشنهاد مطرح از سوی محیط زیست و وزارت کشور ظرف یکی دو روز آینده مشکل شماره گذاری این خودروها حل خواهد شد.

وی با توجه به وجود برخی موانع و الزامات استانداردی در خصوص شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز تصریح کرد: با حل شدن این موانع، از هفته آینده تعدادی از تاکسی ها و وانت بارهای دو گانه سوز که به دلیل مشکل شماره گذاری موفق به پلاک نشده اند شماره گذاری و تحویل مشتریان می شوند.
 
مهری افزود: همچنان موانع در شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز وجود داد که در این زمینه با وزارت صمت و محیط زیست در حال مذاکره هستیم که این مشکل را برای سال ۹۹ حل کنیم.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو تعداد تاکسی های دوگانه سوز که در صورت حل مشکل شماره گذاری تحویل می شود را پنج هزار دستگاه اعلام کرد و افزود: تصمیم گیری در خصوص تعداد تاکسی های دوگانه سوز برای شماره گذاری بستگی به مصوبه ای که در کمیته مقابله با تحریم مطرح شده است، دارد اما با این حال بر اساس آخرین تصمیمات شماره گذاری پنج هزار تاکسی گاز سوز از هفته آینده انجام می شود.

مهری اسکویی در پایان تاکید کرد: مشکل شماره گذاری تعدادی وانت بار نیز از هفته آینده حل و به زودی تحویل مشتریان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=8692

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰