شرایط فروش فوری لیزینگی محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
شرایط فروش فوری لیزینگی محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد

شرایط فروش فوری لیزینگی محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد

  • کد خبر : 9373
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شرایط فروش فوری لیزینگی محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو تصمیم دارد تا با ارائه شرایط فروش اعتباری از طریق شرکت‌های لیزینگ، بخشی از محصولات خود را به فروش برساند. از جمله محصولاتی که در شرایط فروش اقساطی چری عرضه می‌شوند، می‌توان به خودروهایی همچون چری آریزو ۵ توربواکسلنت، چری تیگو ۵، چری آریزو ۶ و چری تیگو ۷ اشاره کرد.

به گزارش پایاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، در شرایطی که بازار خودرو کشورمان شدیدا التهاب دارد و خرید و فروش خودرو در بازار به صفر رسیده است، می‌توان ارائه شرایط فروش اعتباری از سوی مدیران خودرو را کاری ستودنی توصیف کرد. مشتری با انتخاب یکی از خودروهای موجود در شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو و پرداخت حداقل پیش‌پرداخت، می‌تواند اتومبیل ثبت نامی خود را طی مدت ۴۵ روز تحویل بگیرد.
اقساط در نظر گرفته شده برای این شرایط بین ۱۲ الی ۶۰ ماه متغیر هستند و مشتری می‌تواند بسته به توان بازپرداخت خود، مدت بازپرداخت اقساط خود را تعیین کند. سود تسهیلات ارائه شده نیز ۲۱ درصد عنوان شده است. سود انصراف و سود تاخیر در نظر گرفته شده نیز ۱۲ درصد هستند. در جدول زیر می‌توانید شرایط فروش اعتباری چری از طریق شرکت‌های لیزینگ به همراه شرایط و ضوابط بخشنامه فروش را مشاهده کنید:

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9373

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰