مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد

  • کد خبر : 9560
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۰
مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد

مدل ۲۰۲۱ کراس‌اور لکسوس NX برای اولین بار در فضای مجازی دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سری خودرو‌های لکسوس NX در حال پیر شدن هستند. این مدل برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. لکسوس NX یک کراس‌اور لوکس است که یک فیس‌لیفت روی آن انجام شده است تا زیاد از نسخه اصلی خود فاصله نگیرد. با این وجود، لکسوس این اطمینان را حاصل کرده که طراحی NX جلوتر از زمان خود است. علاوه بر این، لکسوس به تازگی اعلام کرده است که NX 300h را برای کسانی در نظر گرفته که نیاز به یک خودروی هیبریدی دارند.
مشکلی که خریداران خودرو‌های لکسوس دارند، این است که اگر متقاضیان خرید لکسوس NX بخواهند مدل‌های هیبریدی آن را خریداری کنند، از خانواده اسپورت F این مجموعه چیزی عایدشان نمی‌شوند. این بدان معنا است که شرکت لکسوس هیچ گزینه اضافی برای خریداران NX هیبریدی مدل اسپورت F هیچ تمهیداتی نیاندیشیده است. لکسوس امسال قول تغییر در خانواده NX را داده و این تغییر برای مدل سال ۲۰۲۱ خودروی NX 300h F Sport است که به ترکیب امسال خود اضافه کرده است. با این وجود، این برند لوکس ژاپنی نسخه ویژه Black Line را به همراه هیبریدی جدید F Sport معرفی کرده است. به گفته این خودروساز، سری Black Line بیشترین درخواست را در بین مشتریان این شرکت داشته است.
خودروی جدید معرفی شده NX 300h F Sport در رنگ‌های متفاوتی روانه بازار شده است و در دسته فروش خودرو‌های لکسوس در بالاترین قسمت گروه NX قرار دارد. این خودرو با تمام رنگ‌هایی که دارد همراه با تمام تجهیزات خودرو‌های لکسوس هم برای عرضه آماده شده است. لکسوس NX 300h F Sport دارای موتور چرخ، گرمکن صندلی، تهویه مطبوع و درب پشتی مجهز به حسگر پا است.
لکسوس همچنین برای نسخه ویژه NX 300h F Sport Black Line یک دست مخصوص از چمدان‌های Zero Halliburton را در نظر گرفته است. این ست دو تکه در نظر گرفته شده تا به همراه خودرویی که ارائه می‌شود، چند وسیله متمایزکننده مانند نشان آرم کروم با لیزر و صفحات داخلی لکسوس مخصوص خودرو‌ها را به همراه داشته باشد.
مدل ۲۰۲۱ خودروی NX 300h F Sport Black Line لکسوس تنها به تعداد هزار دستگاه تولید و عرضه خواهد شد و تولید آن‌ها در سه ماه آینده اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود قیمت این خودرو ۴۶ هزار و ۸۱۰ دلار باشد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9560

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰