پر سرعت‌ترین خودرو دنیا چه ویژگی های جدیدی دارد؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پر سرعت‌ترین خودرو دنیا چه ویژگی های جدیدی دارد؟

  • کد خبر : 9566
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
پر سرعت‌ترین خودرو دنیا چه ویژگی های جدیدی دارد؟

طراحی داخلی خودرو ونکوئیش ۲۵، دارای تغییراتی مانند کاهش محور چرخ ها و راحتی صندلی است که با سرعت فوق العاده آن رانندگی هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، ایان کالوم نسخه تولیدی خود را با عنوان Vanquish 25 R-Reforged اصلاح کرده است. این خودرو جدید دارای یک طراحی داخلی مجدد و گزینه های‌ تر و تمیز‌تر است، در حالی که طرح پیشرانه و شاسی آن تأیید شده است.
در تغییراتی که در این خودرو رخ داده می توان به کاهش محور چرخ ها و راحتی صندلی حین رانندگی اشاره کرد. این امکان ایجاد شده است تا راننده احساس ارتباط بیشتری با بیرون داشته باشد.
مهندسین R-Reforged معتقدند، ماشین جدید اکنون واضح‌تر از GT است. آدام دونفرانسسکو، رئیس مهندسی R-Reforged گفت: “بعد از یک سال در توسعه نمونه اولیه از این خودرو، مطمئن هستم که ما به اهداف مورد نظر خود رسیده ایم که خودمان را بسیار پاسخگو، اما پر پیچ و خم می‌دانیم. ”
این مهندس می گوید: ما مجموعه‌ای را تعریف کرده ایم که از احساسات عالی، استون مارتین GT کامپوزیت شده، اطمینان می‌بخشد، اما آن را تیز‌تر می‌کند و آن را مطابق با پیشرفتی که لاستیک، سیستم تعلیق و دانش جدید به ارمغان می‌آورد، تیز و تیز می‌کند.
همانطور که انتظار دارید، Vanquish 25 فریاد زدن V122 اصلی اتومبیل را حفظ می‌کند، اما اکنون جعبه‌های دستی، خودکار و نیمه خودکار را به مشتریان می‌دهد.
کالوس گفت: “طراحان، مهندسان و صنعتگران تمام انرژی خود را برای تنفس زندگی جدید در اتومبیل ریخته اند و مرز‌های هر جزئیات را تحت فشار قرار داده اند. “من به خصوص از نحوه رانندگی تحت تأثیر قرار می‌گیرم. از صندلی پایین، پیچیده‌تر و پنهان‌تر، صندلی فرمان با احساس پیشرفته تا روشی باشکوه که به نظر می‌رسد، فکر می‌کنم چیزی کاملاً خاص ایجاد کرده ایم. ”
این اولین پروژه از قلم یان کالوم، رئیس پیشین طراحی جگوار است که تابستان امسال به انفرادی رفت و آژانس طراحی خاص خود و مشاوره مهندسی کم حجم را راه اندازی کرد. اکنون با نام مستعار Callum اولین اتومبیل خود – Aston Martin Vanquish 25 – راه‌اندازی شده توسط R-Reforged و به طور کامل توسط استون مارتین رونمایی کرده است.
این یک چشم انداز جالب است، زیرا این امکان را به وجود می‌آورد که طراح اصلی یکی از متمایزترین مدل‌های خود را از CV طولانی و متنوع خود سست کند. بسیاری از سبک شناسان از این لوکس لذت نمی‌برند. فقط ۲۵ V12 ساخته شده در یک دوره کم حجم ساخته می‌شوند، هر کدام یک سری ترفند‌های طراحی شده روی خودرو‌های خود مشتریان دارند یا مواردی که برای آن‌ها تهیه شده است.

کاری که بعد از آن یان کالوم انجام داد
کالوم ادعا می‌کند بیش از ۱۰۰ تغییر، از ارتفاع ۱۰ میلی متر پایین سوار تا چرخ‌های جدید آلیاژی ۲۰ اینچی، از پنجره جدید کامپوزیت در محاصره شده تا ضربه گیر‌های الیاف کربن از جلو و عقب؛
ساعت آنالوگ مکانیکی از برند انگلیسی برمونت روی کنسول مرکزی نصب شده است که می‌توان آن را جدا کرد و به دست بست. این شرکت ساعت‌سازی مجموعه‌ی پنل پشت فرمان ونکوئیش ۲۵ را نیز طراحی کرده است. کالوم برنامه دارد استون مارتین اختصاصی خود را با سه نوع جعبه‌دنده به مشتریان ارائه کند. اولین جعبه‌ دنده که جعبه‌دنده‌ استاندارد ونکوئیش نیز به‌شمار می‌رود (اسپیدشیفت)، از نوع تک‌کلاچ خودکار و جعبه‌دنده‌ دوم از نوع دستی ۶ سرعته و آخرین جعبه‌دنده از نوع خودکار ۶ سرعته مجهز به مبدل گشتاور است.
ایان کالوم خود از طرفداران جعبه‌دنده‌ی اسپیدشیفت است که روی خودرو خودش نیز نصب شده بود. باوجوداین، گفته است بیشتر مشتریان جعبه‌دنده‌ی خودکار جدید را سفارش خواهند داد؛ چون از عملکرد بهتری در رانندگی شهری برخوردار است. پیشرانه‌ی ۶ لیتری V12 استون مارتین نیز در این مدل بهینه‌سازی شده است. با نصب سیستم مکش هوا و اگزوز جدید درکنار برخی تغییرات دیگر، مانند میل‌سوپاپ‌های جدید، قدرت موتور به ۵۷۹ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است.
تغییرات در بخش شاسی نیز شامل کاهش ارتفاع ۱۰ میلی‌متری در سیستم تعلیق، آنتی‌رول بار‌های جدید، کمک‌فنر و فنر‌های جدید و ترمز‌های کربن سرامیکی متعلق به استون مارتین‌های جدید هستند. در انتها نیز، رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج زیر خودرو انداخته شده‌اند که روی آن‌ها لاستیک‌های سفارشی میشلن پایلوت اسپرت دیده می‌شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9566

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰