آغاز فروش مرسدس AMG GT در اروپا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

آغاز فروش مرسدس AMG GT در اروپا

  • کد خبر : 9880
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۳۵
آغاز فروش مرسدس AMG GT در اروپا

دو هفته پس از رونمایی مرسدس AMG، از GT بلک سریز، قیمت آن مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خبرخودرو، قدرتمندترین خودروی V۸ AMG، ۳۳۵ هزار و ۲۴۰ یورو در بازار خودروی آلمان به فروش می رسد. البته رنگ برجسته ماگما ۸ هزار و ۴۶۸ یورو بیشتر قیمت دارد.
با پرداخت هزینه بیشتر، پکیج های مختلف با این خودرو ارائه می شوند. مثلا پکیج پیست AMG با ۷ هزار و ۵۴۰ یورو با مواردی همچون رول کیج تیتانیومی، کمربندهای۴ نقطه ای و خاموش کننده آتش ارائه می شود. این خودرو وزن کمی دارد اما با صندلی ها، آینه‌ ها و ستون فرمان حافظه ‌دار با پکیج مموری هزار و ۹۱۴ یورویی ارائه می شود.
آپشن های دیگر این خودرو با قیمت افزوده شامل پکیج لین با ۹۰۴ یورو (دستیار نقاط کور و حفظ خودرو بین خطوط)، پکیج پارک با هزار و ۴۶۱ (با دوربین جلو و عقب)، پکیج استارت بدون کلید با ۹۱۲ یورو و پکیج ضد سرقت با ۵۱۰ یورو قابل ارائه هستند. آپشن های تکی متنوعی از جمله سیستم صوتی برمستر با ۴هزار و ۸۱۴ یورو، باک ۷۵ لیتری با ۹۳ یورو و شیشه ‌های تیره با ۴۳۰ یورو قابل ارائه اند.
خاموش کننده آتش هم به صورت تکی با ۱۳۹ یورو و بازکننده در گاراژ با ۲۶۱ یورو قابل ارائه اند. تکمیل کننده لیست این آپشن ها، سیستم پری سیف ۶۳۸ یورویی است. این سیستم خودکار تغییراتی پیش از تصادف اقدام به بستن شیشه‌ ها، سفت کردن کمربندها و بالشتک‌ صندلی‌ها می ‌کند.
با سفارش این آپشن ها قیمت مرسدس ای ام جی GT بلک سریز حدودا به ۳۶۵ هزار یورو می‌ رسد. هنوز قیمت این خودرو در آمریکا اعلام نشده اما می دانیم که پکیج پیست در کانادا و چین قابل انتخاب نخواهد بود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9880

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰