کادیلاک XT۶ جدید با محافظ ضد گلوله! - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

کادیلاک XT۶ جدید با محافظ ضد گلوله!

  • کد خبر : 9958
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۹
کادیلاک XT۶ جدید با محافظ ضد گلوله!

کادیلاک XT۶ کراس اوور جدید با کابین امن و ضد گلوله از شما و سرنشینان خودرو محافظت می کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خبرخودرو، تیم ادآرمور، کادیلاک XT۶ با کاور ضدگلوله ساخته است که با لایه محافظ، شما را از تیراندازی وحملات بالستیک محافظت می کند. در ادامه جزئیات بیشتری از این خودرو را بررسی می کنیم.
کادیلاک XT۶ ادآرمور با قیمت ۸۶ هزار دلار یا به عبارتی دیگر ۲۸ هزار دلار بیشتر از کادیلاک XT۶ معمولی، خودروی گران قیمتی به حساب می آید. ممکن است این قیمت اغراق آمیز به نظر برسد، اما ارزش آرامش خیال بیشتر از اینهاست! پت بلابر، مدیرعامل ادآرمورگفت: “ایده ضدگلوله سازی این خودرو، با هدف تولید کابین امن متحرک صورت گرفته تا سرنشینان را از حملات احتمالی (تبهکاران، تروریست ها، قاتلان) محافظت کند و برای شما آرامش ذهنی ایجاد کند. این آرامش در خودروی معمولی وجود ندارد.”
شرکت ادآرمور به جای پنجره ها، شیشه های ضدگلوله و نشکن نصب کرده است. همچنین پنل های حفاظتی بالستیک که از مواد لمینت فرا-سبک مصنوعی ساخته شده و ۶۰ درصد سبک تر و ۱۰ برابر قوی تر از استیل بالستیک است، نصب شده است. این مواد درجه یک، ایمنی مورد نظر شما را تامین می کند در حالی که وزن اضافه خودرو را به حداقل می رساند.
علاوه بر این موارد، این خودروی ضدگلوله XT۶ با خودروی معمولی XT۶ تفاوت ظاهری ندارد و در ترافیک باعث جلب توجه دیگران نمی شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9958

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰