پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم خودرو آغاز به کار کرد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم خودرو آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 13400
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم خودرو آغاز به کار کرد

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور «علیرضا رزم حسینی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود، حدود ۲۰۰ شرکت داخلی حضور دارند.
به گفته «محمد جواد قنبری»، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه یک پاویون مجازی برای مشارکت شرکت‌های خارجی نیز ایجاد شده که در سالن ۳۸ مستقر است.
وی خاطرنشان کرد : هیات‌های تجاری و گروه‌های ایرانی که خواستار ارتباط با شرکت‌های بین المللی هستند می‌توانند در حوزه قطعات خودرو و صنایع وابسته، با خارجی‌ها از طریق این پاویون تماس بگیرند.
قنبری گفت: این مهم به منظور جبران نبود شرکت‌های خارجی در نمایشگاه متاثر از محدودیت‌های شیوع کرونا اجرایی شده است.
رئیس هیئت عامل ایدرو، سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، دیگر مسئولان حاضر در این نمایشگاه بودند.
این نمایشگاه به مدت چهار روز (تا ۱۴ بهمن‌ماه) همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان تخصصی است.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=13400

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰