بازگشت ایرباس و بوئینگ به سمت احیای قراردادهای خرید هواپیما - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

بازگشت ایرباس و بوئینگ به سمت احیای قراردادهای خرید هواپیما

  • کد خبر : 14445
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
بازگشت ایرباس و بوئینگ به سمت احیای قراردادهای خرید هواپیما

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد،گفت: شرکت‌های هواپیماساز غربی در حال بازگشت از مسیر قبلی و ورود به شرایط توافق هستند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، محمد اسلامی با اشاره به قراردادهای خرید هواپیما در دوره برجام، اظهار کرد:‌ تمام تحریم‌هایی که در دوره برجام لغو شده بود از جمله تحریم‌های مالی، پولی، بیمه‌ای و حمل‌ونقل هوایی و دریایی بایستی مجددا لغو شود.
وی با بیان این‌که لغو مجدد این تحریم‌ها پذیرفته شده است، افزود:‌ از قبل از آغاز مذاکرات وین به شرکت‌های هواپیمایی داخلی گفتیم با شرکت‌های هواپیماسازی غربی برای احیای قراردادهای خرید هواپیما مکاتبه کنند.
وی ادامه داد: در این مکاتبات تاکید شده که شرکت‌های هواپیماساز باید به تعهدات خود پایبند باشند،‌ آنها نیز منتظر اتفاقات وین هستند.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیماساز با توجه به این‌که جنگ اقتصادی علیه ایران به لطف خداوند شکست خورده است، در حال بازگشت از مسیر قبلی و ورود به شرایط توافق برمی‌گردند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=14445

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰