مردم و مسئولان این بار انقلابی تر عمل کنند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

مردم و مسئولان این بار انقلابی تر عمل کنند

  • کد خبر : 14679
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
مردم و مسئولان این بار انقلابی تر عمل کنند

مشکلات تحریم در جای خود، عدم مدیریت و نیز عملکرد بد دولت در حوزه اقتصادی به ویژه بانک و بورس علت نارضایتی مردم شده است.

متاسفانه برخی از نامزدها به جای ارائه برنامه های خود وارد حاشیه شده و سعی در کوبیدن دولت و جلب آرای مردمی دارند. واقعیت این است ما مردم ایران همواره با مشکلات اقتصادی مواجه بودیم. عملکرد دولت به خصوص درحوزه اقتصادی ضعیف بوده و به ویژه درحوزه بانکی و بورس به هیچ عنوان عنوان قابل دفاع نیست. همین طور عدم حمایت بایسته بانک مرکزی از بخش صنعت و معدن نارضایتی هایی را در تولید به وجودآورده واین نارضایتی ها به خوبی در سفره هموطنان مشاهده می شود اما در این بین می توان از عملکرد نسبتا خوب دولت در ۴ ساله ابتدای تصدی اشاره داشت همین طور که کشور ما با وجود تحریم ها و مشکلات ناشی از آن برای صادرات کالاها و محصولات ایرانی در نتیجه نوسانات ارز مواجه بود؛‌به علاوه تحریم فولاد کشور (فولاد مبارکه) و به تبع آن مشکلات زیر بخشی صنایع و مشکل بانک مرکزی، عدم ورود مواد اولیه کالاها و دارو و مایحتاج کشور اما واقعیت این است که حاکمیت در کنار دولت در برخی از مواقع توانست بر مشکلات به وجود آمده برای کشور مدیریت کرده و به هر نحوی که بوده اقتصاد کشور در حال حرکت و چرخش قرار دهد. کشور در حوزه های پتروشیمی نفت فولاد و معادن و تاحدودی صادرات کالاهای غیرنفتی موفق عمل کرده و اینکه به یکباره بخواهیم تمام مشکلات به وجود آمده را ناشی از تحریم ها بدانیم سخنی غیرکارشناسی و گزاف است.
مشکلات تحریم در جای خود، عدم مدیریت و نیز عملکرد بد دولت در حوزه اقتصادی به ویژه بانک و بورس علت نارضایتی مردم عزیز گردیده اما سوال اینجاست که آیا به خاطر مشکلات موجود باید با صندوق های رای قهر کرد؟‌ایا با نیامدن به پای صندوق های رای به دلیل مشکلات فوق‌، دردی از مشکلات کشور حل خواهد شد. پرواضح است که این چنین نیست. مردم بزرگ ایران به خوبی واقفند و بارها بر اعتلای نظام و تمکین از منویات رهبری و خون شهدا امتحان خود را پس داده اند اما این بار انتظار مضاعفی از مردم خواهیم داشت؛ چراکه امروز دشمنان داخلی و خارجی خواهان تفرقه وعدم حضور مردم پای صندوق های رای هستند امروز پای جناح بازی و اصلاح طلب و اصولگرا مسئله فرعی است و نگاه مردم و مسئولان باید انقلابی تر از همیشه باشد. انقلابی عمل کردن و فکر کردن همواره دستاوردهای قابل توجهی برای کشور داشته است. امید اینکه نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اعلام برنامه های واقعی و دور از شعار فضای انتخاب شایسته را برای هموطنان فراهم نمایند. امروزه هموطنان به عملکرد و مدیریت و قاطع بودن نامزدها نگاه ویژه خواهد داشت انتظار دولت قوی با نگاه حل مشکلات بین المللی( مذاکرات) و همین طور نگاه خریدارانه به پتانسیل های موجود داخلی وجود دیپلماسی قوی در کنار میدان با اقتدار بایسته و شایسته ملت بزرگ ایران است. نکته بعدی در کنارانتخابات ریاست جمهوری اینکه نباید از از انتخابات میان دوره ای مجلی و شورای شهر غافل بود چراکه هرکدام از این انتخابات ذیل انتخابات ریاست جمهوری است و برای کشور قابل اهمیت و مهم است.
در کلانشهر تهران باوجود همه تلاش های به عمل آمده اما متاسفانه بازهم شاهد مشکلات کودکان کار، کارتن خواب ها، آوارگی معتادین و نیزتبعات ناشی از ان قرار داریم امیدواریم که مردم عزیز در ۲۸ خرداد با حضور پرقدرت خود پای صندوق رای با رای دادن به رئیس جمهور اصلح پاسخگوی محکمی به یاوه گویی های دشمنان ایران عزیز اسلامی باشند.

مرتضی بلوکی – فعال اقتصادی و رسانه

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=14679

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰