نصب دوربین نظارت بر عملکرد راننده در کامیون‌های جدید ولوو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

نصب دوربین نظارت بر عملکرد راننده در کامیون‌های جدید ولوو

  • کد خبر : 15049
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
نصب دوربین نظارت بر عملکرد راننده در کامیون‌های جدید ولوو

رانندگان کامیون و مدیران ناوگان ولوو در ایالات متحده از افزایش ایمنی خودروها بهره مند شده‌اند. این شرکت به تازگی نسل پنجم پردازنده SafetyDirect از سیستم‌های تجاری وسایل نقلیه بندیکس را در مدل‌های انتخابی خود معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خودرو بانک، ولوو اکنون به مجهزسازی کامیون‌های خود به برخی از پیشرفته‌ترین تجهیزات ایمنی موجود، از جمله دستیار راننده فعال ولوو (VADA) و تکنولوژی پایداری پیشرفته ولوو (VEST)، هشدار خروج از خط (LDW) و تکنولوژی فرمان پویا با قابلیت کاهش خستگی ولوو (VDS) شناخته می‌شود.
پردازنده SafetyDirect SDP5 Base بندیکس سال گذشته در مدل‌های VNL، VNR و VHD ولوو معرفی شد. این سیستم همراه با قابلیت اتصال به Wi-Fi، فضای ذخیره سازی DVR و امکان ضبط فیلم تا ۸۳ ساعت بدون وقفه، ارائه می‌شود.
پردازنده Base به عنوان یک آپشن نصب شده در کارخانه باقی می‌ماند، اما پردازنده فول آپشن SDP5 قابلیت‌های خودرو را از دوربین driver-facing و فضای ذخیره سازی بیشتر DVR فراتر می‌برد و به افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت کلی می‌رساند.
چشمگیرترین ویژگی پردازنده جدیدترین نسل این خودرو یک دوربین driver-facing است که به طور خاص برای مدیران ناوگان بسیار مفید است. این دوربین با داشتن ۲ زاویه (دید راننده و دید رو به جلو)، می‌تواند تصویری بهتر از آن چه که در مقابل خودرو و در کابین راننده رخ می‌دهد را برای افراد فراهم کند که این امر امکان تجزیه و تحلیل بهتر در صورت بروز حادثه را فراهم می‌کند.
از آن‌جایی که این دو دوربین قادر به ضبط مداوم ۸۳ ساعت فیلم هستند، رانندگان به حجم بالایی از فیلم دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، دوربین جدید روبرو راننده با استفاده از فناوری مادون قرمز، تصویر رنگی با وضوح بالا ارائه می‌دهد و دید را بهبود می‌بخشد. این خودروعلاوه بر برخورداری از مزایای این دوربین جدید و افزایش فضای ذخیره سازی DVR، از یک باتری درونی برخوردار شده است که این اطمینان را می‌دهد که هیچ داده ای از بین نمی‌رود و این مزیتی دیگر برای مدیران ناوگان به شمار می‌رود.
سیستم SafetyDirectبندیکس، با پردازنده جدید SDP5 Full همراه با یک سیستم دستیار راننده فعال ارائه می‌شود که در کامیون‌های ولوو VNL، VNR و VHD در دسترس است.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=15049

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰