اعلام طرح جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد ۱۴۰۰ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

اعلام طرح جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد ۱۴۰۰

  • کد خبر : 15223
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
اعلام طرح جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد ۱۴۰۰

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن گفت: خودرو فیدلیتی این گروه خودروسازی در مردادماه به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مجتبی نظری افزود: فروش نقدی خودروی فیدلیتی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۵ مردادماه آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: فیدلیتی با دو مدل ۵ نفره با قیمت ۶۵۵ میلیون تومان و ۷ نفره با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.
فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل پنج و هفت نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بدون رقیب تا سطح ۱ میلیارد تومان برای مشتریان تبدیل شود.
رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.
وی افزود: برای طرح فروش فوق‌العاده خودروی دیگنیتی نیز درخواستی را به وزارت صمت ارائه کردیم و منتظر جواب این وزارتخانه هستیم.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=15223

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰